آغاز طرح حمایت از مدارس از سوی شهرداری

بهمن نوری با اعلام این خبر گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی و در راستای طرح فوریتی نگهداشت شهر، مدارس منتخب درنواحی 3 گانه با هماهنگی آموزش و پرورش منطقه شناسایی و اقدامات عمرانی لازم در آنها انجام شده و تجهیزات مورد نیازشان فراهم و در اختیار مدارس مذکور قرار می گیرد.

وی افزود: در همین راستا، طی بررسی‌های قبلی و احصاء نیاز مدارس در خصوص فعالیت های عمرانی و پس از کارشناسی این نیازمندیها توسط کارشناسان شهرداری، مرحله سوم این اقدامات یعنی فعالیتهای عمرانی شامل تعمیرات ساختمانی، مقاوم سازی و تاسیسات در سطح مدارس نواحی سه گانه منطقه نیز در حال انجام است.

شهردار منطقه 8 در ادامه در خصوص فعالیت‌های عمرانی انجام شده در این مدارس افزود: آسفالت حیاط و ایزوگام بام مدارس ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، خط کشی و رنگ آمیزی به قید فوریت و....نیز در دستور کار قرار گرفت.

بنا بر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 8 ، نوری در پایان خاطرنشان کرد: طرح تجهیز و نوسازی مدارس سطح منطقه 8 تا ابتدای مهر ماه و زمان بازگشایی مدارس ادامه دارد و سعی بر آن است حتی المقدور فضایی مناسب برای دانش آموزان سطح محلات کم برخوردار تر در سال تحصیلی جدید فراهم شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 297013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟