شورای شهر نماد دموکراسی و مردم سالاری

موسوی لاری در مراسم تقدیر از اعضای ستاد تهران گفت: شوراى شهر هنوز به بلوغ و نهایت خود نرسیده و افت و خیز هایی داشته است.

موسوی لاری در ادامه گفت: اینکه شورای شهر و روستا نماد دموکراسی و مردم سالاری است و توسط این شوراها تعمیق پیدا می کند یک تجربه موفق و نوپا است ،راه طی شده به یک مقصدى منتهی شده و آن این است که هیچ کس در ضرورت شوراها تردید نمی کند.

او در ادامه گفت: تلاش دولت اصلاحات این بود که حوزه و اختیارات شوراها گسترش پیدا کند، ما ٢٤ مورد از وظایف را شناسایی کردیم تا به شوراها واگذار شود که محقق نشد،باید تلاش کرد تا نهاد شورا در جایگاه تصمیم ساز خود قرار بگیرد، درخواست ما از منتخبین شورا این است که با کارکردهای صریح و روشن و شفاف مردم را نسبت به شوراها امیدوار کنند.

وزیر کشور دولت اصلاحات در پایان گفت:من می خواهم همین جا از محسن هاشمی که ریاست شورا را بر عهده گرفته است بخواهم که قبل از اینکه هر کارى انجام دهید وضعیت شورا را بررسی کنید و به مردم بگویید، تا سطح مطالبات مردم با آنچه که هست هماهنگ شود، بر اساس همین هم باید برنامه های شفافی ارائه شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 297060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟