پرداختن به موضوعات اجتماعی بدون استفاده از هنر ناقص است

«محمدعلی طالبی» در نشست خبری و تشریح برنامه‌های همایش گرافیک و کاریکاتور آب و تراب و نمایش خیابانی چتر زندگی، با بیان این‌که پرداختن به موضوعات اجتماعی بدون استفاده از زبان هنر Art ناقص است، اظهار کرد: هنر فضای جامعه را مطلوب می‌کند.

وی با بیان این‌که اثربخشی هنر در جامعه دو برابر است، افزود: ایجاد فضای شکوفایی استعدادها در عرصه هنر از جمله وظایف تعیین شده برای مسئولان است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: سابقه هنری و ظرفیت‌های فعلی استان نشان دهنده وجود استعدادهای هنری شاخص در یزد است.

طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزبانی استان یزد در بحث همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب و نمایش خیابانی چتر زندگی، تصریح کرد:‌ برگزاری این چنین همایش ها فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های هنری و نمایشی استان است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:‌ ارتقای ظرفیت‌های هنری انسان از دیگر ویژگی‌های برگزاری همایش ملی گرافیک در استان یزد است.

وی در ادامه با بیان این‌که استان یزد از دیرباز تاکنون ظرفیت‌های مهمی در حوزه هنرهای مختلف داشته و دارد، گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران هنری باید سعی کنند با برگزاری این چنین همایش‌هایی نسبت به معرفی ظرفیت‌های هنرمندان بومی به کشور اقدام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 297152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟