ارتقای کیفیت تربیت در مدارس هدف اصلی آموزش‌وپرورش تهران است

عباسعلی باقری در گردهمایی شورای روسای ادارات اداره کل و شورای معاونان آموزش‌وپرورش شهر تهران اظهار کرد: مدیر موفق فردی است که افراد زیرمجموعه خود را هدایت, حمایت, پشتیبانی و نظارت کند.

وی با اشاره به اینکه از همه ارکان و مجموعه آموزش و پرورش شهر تهران باید صدایی واحد شنیده شود، افزود: تیم منسجم و کارآمد زمانی تشکیل می‌شود که هدف مشترکی را دنبال کنند.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش شهر تهران هدف اصلی برای آموزش و پرورش شهر تهران را ارتقای جایگاه و کیفیت تربیت در مدارس به ویژه در دوره ابتدایی قلمداد کرد و گفت: تأثیر عملکرد و همه فعالیت‌ها باید در سطح مدارس احساس شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران داشتن هدف, استراتژی و فهم مشترک در برنامه‌ها را یادآوری کرد و افزود: تلاش ما ارتقای کیفیت‌بخشی مدارس است.خط مقدم این فعالیت‌ها زمانی است که یاددهی و یادگیری صورت پذیرد.

وی خواستار نهادینه کردن احترام و تکریم همکاران فرهنگی در آموزش و پرورش شد و ادامه داد: باید کاری کنیم تا معلم دیده شود. معلم اگر دیده شد معجزه خواهد کرد.

باقری با تأکید بر ارتقای توانمندی مدرسه و نیروی انسانی، گفت: فراهم کردن فضایی که در آن کارهای خوب معلمان ارائه شود و جامعه فرهنگیان مورد تشویق و تقدیر قرار گیرند نیاز است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران هدف از برگزاری این جلسه را گفت‌وگو و تبادل نظر در خصوص برنامه‌ها و فعالیت همکاران اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد و خواستار ارتقای کار تیمی در راستای عملیاتی کردن اهداف اسناد بالادستی خصوصاً سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 297155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟