استفاده از پتانسیل شورای عالی استانها برای برطرف کردن خلاءها

اجتماعی رکنا : علیرضا رحیمی رئیس هیات نظارت انتخابات شوراها در شهر تهران با اشاره به جزئیات انتخابات شوراها گفت: این انتخابات یک رکورد تاریخی را به ثبت رساند و برای به نتیجه رسیدن آن مسیر پرچالشی را طی کردیم، زیرا یک شایعه می توانست تمام فضای شهر را برهم بریزد.

وی با بیان اینکه در برگزاری انتخابات شوراها و بررسی صلاحیت کاندیداها تنها قانون Law را ملاک قرار دادیم، گفت: تلاش کردیم تمام حرکات در چارچوب قانون برداشته شود و به دو عهد در هیات نظارت پایبند بودیم، نخست اصل برائت و دیگری بی توجهی به مسائل سیاسی در سرنوشت و تایید صلاحیت کاندیداها که هیچ مسئله سیاسی را در پرونده ها دخالت ندادیم.

رحیمی با بیان اینکه مردم از اعضای شورای پنجم عقلانیت و همدلی در تصمیم گیری ها را انتظار دارند، گفت: مردم منتظر تصمیمات شما نیستند، بلکه منتظر نمود عقلانیت، همدلی و خردگرایی در تصمیمات هستند.

رئیس هیات نظارت انتخابات شوراها در شهر تهران درخواست کرد: شوراهای پنجم جایگاه شورای عالی استانها را زنده کنند و پتانسیلی که شورای عالی استانها دارند را استفاده کنند.

رحیمی اضافه کرد: شورای عالی استانها هم تراز مجلس و هیات دولت می تواند طرح ارائه کند و می تواند خلاءهای موجود در شوراها را برطرف کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 297766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟