شهردار جدیدتهران :  اصل کارم را به تغییر مدیران شهرداری قرار ندادم

رکنا اجتماعی: محمد علی نجفی شهردار تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های خود برای شهرداری تهران اظهار داشت: بدون تردید برای شهری مانند تهران با این وسعت نمی توان یک موضوع و بحث خاص را به عنوان اولویت اصلی انتخاب کرد چرا که بسیاری از مسائل در شهر تهران با یکدیگر مرتبط هستند.

وی با تاکید بر اینکه آلودگی هوا، ترافیک، حمل و نقل عمومی با منابعی که در شهر تهران در اختیار داریم مرتبط است، افزود: از روز شنبه در دفتر کارم در شهرداری تهران مستقر می‌شوم و نسبت به تعیین مسئولیتها و معاونان جدید خود اقدام خواهم کرد.

شهردار تهران با بیان اینکه فهرستی از اولویت‌های اصلی و جاری شهر تهران تهیه خواهد شد، تصریح کرد: بدون شک اولین گام ما موضوع بازگشایی مدارس در مهرماه است و برای آن کمتر از یک ماه فرصت داریم تا برنامه‌ریزی های لازم را اتخاذ کنیم.

نجفی اضافه کرد: تا جایی که خداوند به ما توان بدهد و همچنین قدرت داشته باشیم به منظور افزایش آسایش و آرامش برای شهروندان شهر تهران اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه هفته دولت قرار داریم گفت: این هفته را به همه دولتمردان و همچنین رئیس جمهور کشورم تبریک می‌گویم و امیدوارم در ارائه خدمات بهتر در حوزه‌های مختلف اجتماعی اقتصادی موفق باشند.

نجفی با بیان اینکه بعد از 14 سال برای نخستین بار دولت با شهرداری تهران با یکدیگر هماهنگ می‌شوند، تاکید کرد: بدون شک این هماهنگی به نفع شهر و شهروندان است چرا که با این امر می‌توانیم بسیاری از مسائل و مشکلات شهر تهران را مرتفع کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه مباحثی ما بین دولت و شهرداری تهران است، افزود: یکی از مهمترین مباحث، مطالبات شهرداری از دولت است که امیدواریم تا سه ماه آینده بتوانیم این موضوع را حل و فصل کنیم.

وی اضافه کرد: به منظور حل این مشکل تا سه ماه آینده نشست‌های متفاوتی را با عنوان‌های مختلف برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم توافق‌نامه هایی را تنظیم و به اجرا برسانیم.

نجفی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در جلسات هیئت دولت حضور خواهید یافت یا خیر، گفت: این موضوع بستگی به نظر رئیس جمهور دارد، بطوریکه اگر ایشان اجازه بدهند در جلسات به صورت منظم حضور خواهم داشت.

شهردار تهران به تغییر مدیران و معاونان شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: بنده اصل کار م را به تغییر مدیران قرار ندادم به همین منظور پس از ارزیابی‌های لازم هر یک از مدیران که شایستگی لازم را داشته باشد و بتواند برنامه‌های ما را بپذیرند با ما همکاری خواهند کرد.

وی افزود: بدون شک از نظرات و ایده‌های دیگر کاندیداهای شهرداری تهران استفاده خواهیم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 297991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟