پلیس با تمام توان به دنبال تامین امنیت مردم است

سردار حسین رحیمی در آستانه هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان داشت: رجایی و باهنر دو شخصیت صدیق و خدمتگزار برای نظام مقدس ما بوده اند که با صداقت و به دور از هر گونه تجمل گرایی و تجمل پرستی، نامی نیک از خود به یادگار گذاشتند.

وی افزود: یاد و خاطره شهیدانی همچون رجائی و باهنر که برای خدا و در راه خدا خود را وقف خدمت به مردم کردند همواره بر تارک خوبی ها می درخشد و هرگز از لوح خاطر مردم از بین نخواهد رفت.

سردار رحیمی خاطر نشان کرد: آنان که خود را به دریای بیکران الهی پیوند زده اند دیگر بخشی از آن دریای بیکران خواهند بود و به جاودانگی خواهند پیوست و هرگز مشمول فنا و نیستی نخواند شد.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر خادمانی صدیق و تلاشگر برای ملت ما بوده که با حسن نیت خود در مدتی هر چند کوتاه، خاطراتی بزرگ را رقم زدند تا بدانجا که حتی بعد از گذشت حدود ۴۰ سال همچنان نام نیک آنها زبانزد همگان است.

رئیس پلیس Police فاتب عنوان داشت: باید تلاش کنیم که همچون رجائی و باهنر و دیگر برزگان این مرز و بوم، به گونه ای عمل نماییم که خداوند متعال خشنود و ما عاقبت بخیر باشیم.

سردار رحیمی در پایان با تبریک هفته دولت به همه مسئولان و خدمتگزاران به مردم، بیان داشت: نیروی انتظامی با تمام توان به دنبال تامین امنیت و ارتقاء احساس امنیت مردم است؛ از این رو تلاش ما بر این است که با استقرار امنیتی پایدار دولتمردان را در خدمتگزاری به مردم یاری کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 298190 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟