تولید و اشتغال از مهم‌ترین شاخص‌های برنامه ششم است

رکنا اجتماعی: علی‌اصغر مونسان امروز دوشنبه 6 شهریور 96 در شورای اداری استان که با حضور سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان یزد، سید‌ابوالفضل موسوی کوچه بیوکی نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، مدیران و معاونان اداره‌های دولتی این استان که در سالن اندیشه استانداری برگزار شد، با تقدیر از تلاش وزرا و مدیران دولت یازدهم گفت: «خوشبختانه دولت دوازدهم با رأی اعتمادی که نمایندگان مردم به وزرا دادند شکل گرفت، نباید تلاش‌ها و فعالیت‌های وزرا و مدیرانی را که در دولت یازدهم فعالیت کردند فراموش کنیم. دولت یازدهم در یکی از بدترین شرایط اقتصادی کشور شکل گرفت، دوره‌ای که ذخایر استراتژیک کشور محدود بود و ما در بخش‌های مختلف داخلی و خارجی با مشکلات بسیاری مواجه بودیم اما با زحمات دولت یازدهم امروز در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که شاهد یک تحول جدید هستیم.»

مونسان افزود: «بسیاری از شاخص‌ها از حال منفی درآمده است و به نقطه سربه‌سر یا رشد رسیده است. رشد اقتصادی که در سال 93 و 95 تجربه کردیم بسیار قابل‌ملاحظه بود. ما از رشد منفی به مثبت رسیدیم. همچنین در دولت یازدهم تلاش شد که تورم حدود 40‌درصدی مهار شود. تمام این شرایط دست به دست هم داد تا ما امروز شاهد ثبات اقتصادی در کشور باشیم.»

او تصریح کرد: «ثبات اقتصادی یکی از موضوعات مهم در حوزه سرمایه‌گذاری است و سرمایه‌گذاران در این فضا می‌توانند برنامه‌ریزی داشته باشند.»

معاون رئیس‌جمهوری ادامه داد: «ما امروز به این ثبات اقتصادی رسیده‌ایم و بر همین اساس مجلس شورای اسلامی اقدامات برنامه ششم توسعه کشور را با نگاه توسعه‌طلبانه تدوین کرده‌ است تا اهداف دولت هم با توجه به این برنامه رشد داده شود. شاخص‌های بسیاری در برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گرفته است که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها بحث تولید و اشتغال است.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 299439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟