بانک ها در امور نظارتی موفق نبوده اند/ لزوم شفافیت قوانین

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه صبح چهارشنبه در همایش در همایش بایسته‌های برنامه پنجم پیشگیری از وقوع جرم Crime سازمان قضایی نیروهای مسلح در مشهد اظهار کرد: نیروهای مسلح دارای وظایف ویژه ای هستند و به همین دلیل نیاز است مرجع خاصی به مشکلات آنها رسیدگی کند.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم در قوه قضائیه بحث پیشگیری از وقوع جرم است و با وجود اقدامات انجام شده هنوز باید کارهای زیادی در این بخش انجام شود.

سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: در طول زمان ممکن است جنس یک آسیب تغییر کند بنابراین مهم است به صورت مداوم راهکارهای پیشگیرانه به روز رسانی شود.

محسنی اژه ای تصریح کرد: برخی دستگاه ها برای جبران کسری بودجه به سمت کارهای تجاری رفته اند که اگر اینگونه اقدامات ضابطه مند و تحت نظارت نباشد می تواند مشکلات جدی را ایجاد کند.

وی با تاکید بر لزوم توجه جدی به نظارت سازمانی در کشور گفت: یکی از مهم ترین سازمان هایی که در نظارت بر آنها دچار مشکل هستیم بانک ها هستند و این در حالی است که این مجموعه ها دارای حراست سازمانی نیز می باشند.

سخنگوی قوه قضائیه اظهار کرد: برای مقابله با مفاسد نیازمند مقرراتی شفاف و کارآمد هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 300041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟