دستگیری 213 مرد خطرناک تهران  در یورش پلیس

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح دستگیری اراذل و اوباش پایتخت در جمع خبرنگاران به جزئیات این طرح اشاره و اظهار داشت:‌ شب گذشته درتعاقب حدود دو هفته کار اطلاعاتی، پلیس Police عملیات تهران بزرگ در 85 فقره عملیات در نقاط مختلف تهران به محلات و پاتوق‌های اراذل و اوباش یورش برد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد:‌ در این طرح حدود 213 نفر از افرادی که دارای جرائمی همچون تخریب اموال، عربده‌کشی، درگیری مسلحانه، زورگیری، مزاحمت نوامیس، نگهداری و خرید و فروش سلاح، نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر Drugs و... بودند، دستگیر شدند.

این مقام ارشد پلیس پایتخت با بیان این مطلب که میانگین سنی دستگیرشدگان 25 تا 30 سال است، بیان داشت: از دستگیرشدگان 10 دستگاه خودروی دودزا، انواع و اقسام تجهیزات مانند میخ برای ممانعت از تعقیب خودروهای پلیس و تعدادی سلاح جنگی، شکاری و سلاح سرد از جمله قمه، ساتور و شمشیر کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی اعلام کرد: در این عملیات، یک کارگاه پایپ‌سازی که 500 نفر مشتری ثابت نیز داشت، شناسایی و منهدم شد.

وی اظهار داشت: اکثر دستگیری‌های به دنبال تماس‌ها و درخواست‌های مردمی بوده است.

این مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ از مردم خواست که بدون هیچ ترس و واهمه‌ای پاتوق و محل تجمع اراذل و اوباش را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و پلیس به صورت فوریتی به آنها رسیدگی خواهد کرد.

وی گفت: به ترتیب اهمیت و اذیت و آزار اراذل و درخواست مردمی، تمام نقاط آلوده به اراذل و اوباش، شناسایی و پاکسازی شده است.

رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد:‌ در عملیات دستگیری و شناسایی اراذال و اوباش با شدت و حدت ادامه پیدا خواهد کرد چون درخواست و نیاز مردم است تا بتوان شهر را از لوث وجود آنها پاکسازی کرد.

وی گفت: مزاحمت، فوریت پلیسی و ما شهر را برای اراذل و اوباش ناامن خواهیم کرد، مردم ترسی از لو دادن آنها نداشته باشند و بدانند پلیس حامی و یار آنهاست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 301732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟