تشریح اقدامات اتوبوسرانی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید

رکنا اجتماعی: پیمان سنندجی، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به برنامه‌ریزی و اقدامات این شرکت برای استقبال از مهر و شروع سال تحصیلی ۹۶ گفت: علاوه بر انجام کار روتین و رسیدگی به امور مرتبط با طرح استقبال از مهر، اقدامات دیگری نیز در دستور کار قرار گرفته است که تا قبل از پایان شهریور ماه به اتمام خواهد رسید.

سنندجی در تشریح این اقدامات افزود: نظافت اتوبوس‌ها، رسیدگی به وضعیت سوخت اتوبوس‌های ناوگان و ابلاغ برنامه برای پشتیبانی فنی ناوگان از طریق امداد خودرو جهت امدادرسانی به اتوبوس‌ها جزو این خدمات است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به برنامه‌هایی که در دستور کار کلیه سامانه‌های تندرو و شرکت‌های بخش خصوصی قرار دارد، ادامه داد: اقدامات اتوبوس‌های برقی، سرویس‌رسانی به مدارس استثنایی، افزایش توجه رانندگان و مسئولان خطوط به سرویس‌های منظم، بی‌وقفه و بدون توقف از جمله تدابیر در نظر گرفته شده است.

سنندجی همچنین به همکاری میان سازمان زیباسازی و شرکت واحد اشاره کرد و گفت: مقرر شد؛ طرح‌های تبلیغاتی محیطی در زمینه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و استقبال از مهر با هماهنگی سازمان زیباسازی برای نمایش روی بدنه اتوبوس‌ها برنامه‌ریزی و اجرا شود.

او با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم میان معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری‌ها در مناطق ۲۲ گانه با شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: این هماهنگ‌ها جهت پیگیری لازم برای بروز رسانی جدول زمانبندی خطوط، تابلوهای ایستگاه، تعویض شیشه‌های شکسته و روشنایی معیوب و همچنین مانیتورهای ایستگاه‌ها، آراستگی و نظافت صندلی‌ها و فضای محیطی ایستگاه‌ها صورت گرفته است‌.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 307384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟