برپایی نمایشگاه کتاب های مذهبی و عاشورایی در پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب

رکنا اجتماعی: مجتبی عبداللهی با اشاره به اینکه در نمایشگاه پانزدهم عطر سیب توجه ویژه ای به موضوعات فرهنگی شده است گفت: برگزاری نمایش های آیینی و تبیین فرهنگ عاشورایی از سوی کارشناسین و مبلغین مذهبی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه عزاداری سید و سالار شهیدان در جان مردم ریشه گرفته است گفت: در پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب به دنبال تسهیلگری برای برگزاری هرچه بهتر مراسم عزاداری ماه محرم و صفر از سوی مردم و هیئت های مذهبی بوده ایم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به تمهیدات ویژه ای که برای هیأت، حسینیه ها و مساجد در نظر گرفته شده است، افزود: در این نمایشگاه تمامی ملزومات و اقلام مورد نیاز هیئت ها با تخفیف 20 تا 40 درصد عرضه می شود.

عبداللهی با بیان اینکه بیش از 5000 قلم کالا در نمایشگاه عطر سیب عرضه شده است گفت: 252 غرفه در فضایی بالغ بر 12 هزارمترمربع برای خدمت رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین در بوستان ولایت گرد آمد است.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب تا 29 شهریورماه در بوستان ولایت از ساعت 9 صبح تا 19 آماده خدمت رسانی به شهروندان و عاشقان حسینی است و در این نمایشگاه کالاهای مورد نیاز هیئت های مذهبی شامل اقلام صوتی، لوازم آشپزی، پرچم، لباس، زنجیر و طبل با قیمت مناسب عرضه می شود. تکیه بر کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در این نمایشگاه مورد توجه ویژه قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 307752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟