کانون‌های دانش آموزی،‌ دانشجویی و طلاب هلال احمر دوباره آغاز به کار کردند

رکنا اجتماعی: پیام دکتر مسعود حبیبی برای آغاز سال تحصیلی جدید به شرح زیر است:

« زنگ مهر به صدا درآمده است و رنگ مهربانی دوباره جاری است. هنگامه دوباره باهم بودن است و زمان آموختن، دوباره در کنار هم به احترام قامت استوار و همیشه پرمحبت آموزگاران درس شیرین زندگی می‌ایستیم و همه باهم آموختن را می‌آموزیم.

اکنون که به پاس فراگیری علم و دانش و به بهانه آغاز دوباره فصل آموختن کنارهم آمده ایم؛ صلح و دوستی و تفاهم را دوباره مشق می‌کنیم و احترام به همدیگر را تمرین. املای مهربانی را باز می‌خوانیم تا بدانیم باهم عهد بسته‌ایم در جمعیت هلال احمر در هر فصل و زمانه‌ای به هر علت و بهانه‌ای می‌آموزیم و یاد می‌دهیم که دگردوستی و نوع طلبی هماره جاری‌ است و پایدار.

بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها،‌ حوزه‌های علمیه و مراکز عملی-آموزشی در سال تحصیلی جدید را خدمت همه اعضای محترم سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به ویژه اعضای کانون‌های دانش آموزی، دانشجویی و طلاب تبریک عرض می‌کنم. همه روزهای سال برای نوجوان و جوان ایرانی به خصوص هلال احمری‌های عزیز،‌ زمان آموختن و فراگرفتن است. آنان همیشه درس‌های خوب زندگی را تمرین می‌کنند و هیچ‌گاه از علم آموزی باز نمی‌ایستند.

همچنین دانش‌آموزان و دانشگاهیان جزو فرهیخته‌ترین اقشار جامعه هستند که می‌توانند سبب تاب‌آوری پس از بلایا باشند و آموخته‌های خود را به خانواده خود منتقل نمایند.

برای همه آینده‌سازان ایران اسلامی آرزوی موفقیت و روزگاران خوش و سرشار از سلامت و سعادت دارم و امیدوارم نوجوانان و جوانان جمعیت هلال احمر سرمشق و الگوی نیکوکاری و بشردوستی در میان همکلاسان خود و در کل جامعه باشند. اشاعه انسانیت، تامین احترام انسان‌ها،تلاش برای تسکین آلام بشری، کوشش برای ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه و ارائه خدمت داوطلبانه بی‌چشم داشت، رئوس فعالیت‌های یک عضو هلال احمرخواهد بود.

از پروردگار متعال می خواهم در مسیر پیش رو موفق و موید باشید و همواره الگو و سرمشق مهربانی و خدمت به هم نوع.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 309086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟