محیط بانان باید از امتیاز نیرو های مسلح برخوردار شوند

رکنا اجتماعی: عیسی کلانتری در حاشیه ملاقات با سید علی لنگرودی محیط بان ساوجی افزود: امیدواریم با تصویب لایحه حمایت از محیط بانان در مجلس، محیط بانان نیز از امتیازات نیروهای مسلح برخوردار شوند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این ملاقات، با پزشک معالج محیط بان لنگرودی صحبت کرد و از نزدیک در جریان مراحل درمانی وی قرار گرفت.

وی با تقدیر از شجاعت و ایستادگی محیط بان ساوجی در برابر متخلفان شکار و صید، خطاب به محیط بان مجروح و خانواده گفت: سازمان حفاظت محیط زیست برای بهبودی و سلامت شما از انجام هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

کلانتری با اشاره به شناسایی خودرو ضاربان، گفت: پیگیری برای دستگیری متخلفان در حال انجام است.

هادی رستم‌خانی - رئیس محیط زیست شهرستان ساوه- در گفت و گو با ایسنا تصریح کرد: لنگرودی در حال حاضر در بخش ICU بیمارستان شهریار بستری است. در حال حاضر خطر رفع شده و احتمالا فردا به بخش منتقل می‌شود.

رئیس محیط زیست ساوه بیان کرد: خودروی ضارب که از بومیان منطقه است، شناسایی شده است و ماموران در حال پیگیری جهت دستگیری وی هستند.

سید علی لنگرودی - محیط بان ساوجی- عصر روز پنجشنبه ( ۳۰ شهریورماه) در برخورد با شکارچیان متخلف در منطقه پلنگ آباد نوبران از توابع شهرستان ساوه واقع در استان مرکزی مجروح شد.این محیط بان که به دلیل بی‌توجهی شکارچیان متخلف به دستور ایست و زیر گرفته شدن توسط خودرو پراید متخلفان از ناحیه سر به شدت صدمه دیده بود در حال حاضر از شرایط جسمی مساعدی برخوردار است و در صورت عدم تشنج به زودی به بخش عمومی منتقل می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 309089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟