ازدواج به شرط چاقو! + عکس

کامرون کلی این جوان خوش ذوق برای جلب توجه دختر مورد علاقه‌اش پیشنهادش را به این ترتیب اعلام کرد و یادآور شد با رعایت آنچه که در کتابچه خواستگاری نوشته شده ازدواج موقتی خواهند داشت.

در کتابچه عجیب نوشته شده 50 دلیل وجود دارد که تو باید با من ازدواج کنی و 51 دلیل هم وجود دارد که من باید با تو ازدواج کنم!

دختر مورد علاقه کلی، کریمیر 28 ساله با دیدن این کتابچه به درخواست کامرون پاسخ مثبت داد و از آن زمان تاکنون کنار یکدیگر زندگی خوشی را می‌گذرانند.

در چند بند عنوان شده در کتابچه به طور مثال نوشته شده که کامرون هر هفته حمام را تمیز خواهد کرد و قصد دارد تا 65 سالگی همچون شون کانری هنرپیشه مورد علاقه دختر در زندگی مشترک ایفای نقش کند و دختر لازم نیست تا پس از ازدواج، فامیلی خود را تغییر دهد و همواره بیشتر از همیشه عاشقش خواهد بود.

جلد کتابچه ازدواج که به عنوان هدیه ‌روز عشاق به دختر داده شده با عکس این زوج که در هنگام اسکی گرفته‌اند به چاپ رسیده است. کامرون در خاطرات خود می‌گوید در روز موعود با صبحانه‌ای آماده در کارولینای شمالی درخواست ازدواج جالب خود را که شامل یک کتابچه بود به دختر مورد علاقه‌ام تقدیم کردم، از ازدواج تاکنون 10 سال می‌گذرد و ما یک دختر 2 ساله داریم.

پیشنهاد ازدواج من، کریمیر یکی از طولانی‌ترین توافق ازدواج شناخته شد. در طول کتابچه از 44 عکس مشترک خاطره‌انگیزمان نیز استفاده کردم. من با این کار قصد داشتم تا احساس خاص خود را در کاری منحصربه فرد به نمایش بگذارم.

منبع: شوک ایران

کدخبر: 72982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟