جایزه برتر ملی برای قصه گوی 7 ساله دریای خزر

در این مراسم ریاست آموزش و پرورش و ریاست ارشاد شهرستان ساری از جمله همراهان ایشان بودند.

این مراسم در حضور دانش آموزان، مدیریت و کارکنان مدرسه با خوشامدگویی خانم سرابی، مدیر مدرسه آغاز شد. در ادامه کیمیا با نواختن چندین آهنگ به وسیله‌ی پیانو به مهمانان خوش آمد گفت.

جاودانی مدیر کل ارشاد استان مازندران، در سخنان کوتاهی گفت: همه‌ی شما دانش آموزان، یک کیمیا هستید و می‌توانید مثل کیمیا باشید. همه‌ی شما باید به فرهنگ کتاب و کتابخوانی روی بیاورید، چون هر کس که کتاب بخواند در جریان زندگی قرار دارد و در زندگی موفق می‌شود.

کیمیا الگوی خوب و سرآمدی در درس، ورزش، هنر برای همه‌ی بچه‌هاست و بچه‌ها باید سعی کنند که علاوه بر درس، به هنر و ورزش هم بپردازند تا در آینده موفق باشند.

وی در پایان از مدیریت دبستان هدایت، خانم سرابی به دلیل اهتمام به امور فرهنگی تقدیر ویژه کرد.

کیمیا هم در سخنانی، از طرف خودش و همه‌ی دانش آموزان مدرسه به مهمانان خیرمقدم گفت و اظهار داشت که مدیر کل محترم ارشاد استان، برای تکریم و تجلیل از من به عنوان کتابخوان برتر ملی، رنج سفر را در شرایط جوی نامساعد به خود هموار کردند تا از فرهنگ، کتاب و کتابخوانی تجلیل کرده و حمایت کنند، که این نشانه ی همت والای ایشان در توجه به فرهنگ و هنر است. وی در پایان سخنانش از مدیریت کل ارشاد استان برای چاپ کتاب داستان‌هایش طلب همکاری و همراهی کرد.

مراسم با اهدای جایزه‌ای نفیس به نازنین نرگس توسط مدیریت ارشاد استان، به پایان رسید.

لازم به یادآوری است که کیمیا به دلیل حضور در کلاس‌های قصه گوئی در سه سال گذشته، توانائی و مهارت نوشتن قصه و داستان را در حد بسیار فاخری کسب کرده‌است و تا کنون بیش از پانزده داستان و قصه با پیام‌های دوستی و مهربانی، دوستی با طبیعت و حیوانات، حفاظت از محیط زیست به ویژه دریای خزر را آماده چاپ کرده‌است. کیمیا هفته گذشته جشن تولد هفت سالگی خود را برگزار کرده‌ بود.

کدخبر: 1089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟