تشکر قلبی دختر دل شکسته از رکنا

دختر جوان در گفتگو با خبرنگار ما گفت:آن روز غروب وقتی گریه سوزناک و غم انگیز پدرم را دیدم که خودش را بخاطر شرایط زندگی مان نفرین می کرد و می کرد و می گفت اگر بیمارو علیل نبود این مشکلات سر زندگی مان نمی امد دلم شکست.
کم طاقت شده بودم و نمی دانستم چه کار کنم. چند دقیقه ای کنار پدرم نشستم و مثل همیشه به او روحیه دادم. حتی گفتم نگران نباشد و اصلا چه معنی میدهد دختر ادامه تحصیل بدهد .
دوست داشتم حرفی بزند. اما او سرش را پایین انداخته بود و نمی توانست به چشمانم نگاه کند. وقتی در جوابم گفت :ریشه های قالی مان خیلی چرک و کثیف شده و باید یک روز تمیزشان کنیم لبخندی زدم و گفتم اره ,خیلی کثیف شده,خودم تمیزش می کنم.
به داخل اتاق رفتم . اعصاب مادرم نیز خط خطی بود. خودش را پای شیر اب سرگرم کرده و ظرف ها را می شست. گفتم امروز باید به حرم امام رضا (ع) برویم . با این حرفم خوشحال شد و با اتوبوس خط بی ارتی به حرم رفتیم.
ان روز یک دل سیر گریه کردم و با امام غریبان که پناه گاه فقرا و کعبه امید مستضعفان است درد و دل کردم.
به خانه برگشتیم. با فرد نیکوکاری که از کلاس چهارم ابتدایی کمکم کرده تا درس بخوانم تماس گرفتیم. مادرم گفت برای ثبت نام من پول کم داشته و به خانه همسایه رفته ۵۰هزارتومان قرض بگیرد,همسایه نیز مرا برای پدر پیرش خواستگاری کرده و گفته شما که سرو ته ندارید و وضع مالی تان افتضاح است باید هر چه زودتر شر این دختر را کم کنید.
با کمک این ادم نیکوکار درد دل من به عنوان یک خبر اماده شد و خبرگزاری رکنا هم به طور ویژه این خبر را انتشار داد.
من باید از خبرگزاری رکنا که پس از انتشار خبر دو خیر نیکوکار را به من معرفی و با کمک انها مشکل تحصیلم حل شداز صمیم قلبم تشکر کنم.
من از سن کودکی خودم کار می کنم. دوستان وهمسایه ها می گویند تو باید پسر می شدی. البته من اعتقاد داردم پسرودختر فرقی نمی کندادم باید مردانه زندگی کند. بچه بودم پدرم از ارتفاع سقوط کرد و خانه نشین شدو مادرم مدتی درخانه های مردم کار می کرد و او هم به خاطر بماری پس از زایمانش نتوانست کار کند. از همان موقع من هرکاری از مغز کردن پسته و گردو گرفته تا قند شکستن و حتی کارگری روی زمین های کشاورزی در کنار درسم ,کمک خرج خانه بوده ام و همیشه چادرم را محکم روی سرم نگه داشته ام و دل به خدا داده ام. الحمدلله مشکلی نداشته ام و با سرافرازی درس خوانده ام و معدلم از ۱۹پایین نیامده است.
درپایان می گویم امید چیز خوبی است ,همیشه باید از خدا کمک بخواهیم و به او توکل کنیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 180469 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟