10 نشانه‌ /  قبل از بی آبرویی ارتباط پنهانی همسرتان را بدانید

با قاطعیت حس می‌کنید بین شما دو نفر فاصله ایجاد شده‌است. حس می‌کنید انگار فقط شما دارید برای ساختن این رابطه تلاش می‌کنید و همسرتان هیچ مشارکتی نمی‌کند. در نهایت وقتی چیزی را کشف می‌کنید که نمی‌خواهید باور کنید، به این فکر می‌افتید که چه‌چیزی باعث به وجود آمدن این شکاف بین شما دو نفر شده‌است. ممکن است همسرتان به شما خیانت کرده‌ باشد.
در ادامه ۱۰ نشانه از خیانت احتمالی همسرتان آمده‌است:
تغییر رفتارش
شما متوجه تغییر ناگهانی در رفتار او می‌شوید. ناگهان همسرتان خیلی متفاوت با همیشه به‌نظر می‌رسد. بعد از این‌که مدتی به رفتارش توجه می‌کنید، از خودتان می‌پرسید آیا او همان کسی است که عاشق‌ اش شدید. انگار همسرتان کلا آدم دیگری شده‌است. او آن‌ قدر تغییر کرده‌است که تقریبا بیگانه به‌نظر می‌رسد. آن آدم گرم و مثبت که می‌شناختید حالا یک انسان کسل و افسرده است.
زنگ تلفن قطع نمی‌شود
زنگ تلفن‌تان همسرتان قطع نمی‌شود و او همیشه دارد تلفنی با کسی حرف می‌زند. وقتی از او می‌پرسید، ادعا می‌کنید این تماس‌ها از هم‌کاران و دوستانی است که شما هم آنها را می‌شناسید. وقتی از آن دوستان می‌پرسید آیا با همسرتان تماس گرفته‌اند یا نه، جواب‌شان منفی است. از خودتان می‌پرسید چرا همسرتان باید به شما دروغ بگوید، و به شنود کردن مکالمات یا پیگری تماس‌های او فکر می‌کنید.
رازهایی دارد
احساس می‌کنید همسرتان رازهایی دارد، و خیلی مراقب است شما از این رازها باخبر نشوید. از شما می‌خواهد به به تلفن‌اش نزدیک نشوید و شدیدا مواظب وسایل شخصی‌اش است. وقتی از آنها علت رفتارهای مرموزشان را می‌پرسید جواب‌های احمقانه و بی‌ربط می‌دهند. همیشه احساس می‌کنید چیزی را از شما پنهان می‌کنند.
عصبی به نظر می‌رسد
همسرتان همیشه وقتی با شما است عصبی به نظر می‌رسد. هنگام صحبت مستقیما به چشم‌های‌تان نگاه نمی‌کند. با صدایی آهسته و بی‌اعمتاد به‌نفس صحبت می‌کند و سر درنمی‌آورید چه می‌گوید. از شما دوری می‌کند، انگار شما او را معذب می‌کنید.
تاخیر دارد
هرگز سر قرارها یا برنامه‌های تفریحی که شما ترتیب می‌دهید به موقع حاضر نمی‌شود. همیشه از کار دیر برمی‌گردد، و وقتی از او درباره‌ی تاخیر در آمدن‌اش می‌پرسید همیشه یک جواب به شما می‌دهد-می‌گوید فشار کار به قدری زیاد است که باید بعد از ساعت کاری هم کار کند. وقتی با محل کارش تماس می‌گیرید به شما می‌گویند همسرتان خیلی وقت است که رفته‌است. اما وقتی از همسرتان می‌پرسید، باز هم می‌گوید سر کار بوده‌است.
به شما توجه نمی‌کند
پیش از این همسرتان عادت داشت اگر به هر دلیلی به او نیاز داشتید، همه‌ی کارهای‌اش را کنار بگذارد، اما طبیعت باتوجه متعلق به گذشته است. دیگر به شادی شما علاقه‌ای ندارد. کارهایی می‌کند که شما را می‌رنجاند و بابت آن اصلا عذرخواهی نمی‌کند. دیگر به خاطر شما خودش را به زحمت نمی‌اندازد.
حالت تدافعی
همیشه حالت تدافعی دارد. حتی اگر در مورد موضوعی ساده صحبت کنید یا سوالی پیش پا افتاده بپرسید، واکنش تندی به آن نشان می‌دهند و از شما می‌خواهند ساکت شوید. گناه‌ شان باعث می‌شود فکر کنند همیشه زیر ذره‌بین و تحت نظر هستند. تمام مدت احساس می‌کنند باید از خودشان دفاع کنند.
فاصله می‌گیرد
احساس می‌کنید انگار همسرتان فاصله‌ی معینی را با شما حفظ می‌کند. زیاد صحبت نمی‌کند و اکثرا با یک کلمه جواب می‌دهد. با عجله صحبت می‌کند و سعی می‌کند مکالمه را هرچه زودتر تمام کند. حتی به بهانه‌ی کار از شما می‌خواهد همه‌ی برنامه‌هایی را که با هم ترتیب داده‌بودید لغو کنید. هر زمانی را که بتوانند خارج از 'کار' باشند، ‌هرچند کوتاه باشد، ترجیح می‌دهند با دوستان‌شان سپری کنند.
سوء رفتار
همسرتان همیشه روحیه‌ی بدی دارد و با شما بدرفتاری می‌کند. مدتی است با شما چنین رفتاری دارد، و به یاد نمی‌آورید آخرین بار که با شما خوب صحبت کرد کی بود. تمام تلاش‌تان را می‌کنید مکالمه‌ای را با او آغاز کنید و تا جایی که می‌توانید مودب باشید، اما انگار هیچ تغییری در رفتارش ایجاد نمی‌شود. به احترامی و بدرفتاری با شما ادامه می‌دهد.
تردید شما به خیانت همسرتان باید دلیلی داشته‌باشد. اگر در ذهن‌تان تردیدهای به‌جایی دارید؛ باید هر چه زودتر آنها را پاک کنید. اگر احساس می‌کنید صحبت کردن با همسرتان مناسب است، این کار را بکنید. تا وقتی دلیلی پیدا نکرده‌اید قضاوت نکنید. در عین حال، از نشانه‌هایی که حاکی از خیانت همسرتان به شما هستند غفلت نکنید. تنها راه فهمیدن خیانت همسرتان توجه به این نشانه‌ها است.

کدخبر: 86715 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟