فداکاری مرگبار جوان 32 ساله برای نجات کودک از رودخانه زاینده رود

حمید رضا ترابیان مسئوول آتش نشانی زرین شهر گفت:عصر دیروز یک مورد حادثه غرق شدگی جوانی حدودا 32 ساله سا کن سده لنجان به ایستگاه آتش‌نشانی زرین شهراعلام شد.
وی با اشاره به اینکه این حادثه به دلیل نجات جان دختربچه ای که در حال آب بازی غرق‌شده بود رخ داد، افزود: با توجه به آماده‌باش کامل تیم غواصی ایستگاه آتش‌نشانی زرین‌شهر در ایام تابستان‌، با هماهنگی‌های لازم با تیم این تیم ظرف کمترین مدت زمان ممکن با تجهیزات کامل در محل حادثه حاضر شد.
مسئول ایستگاه آتش‌نشانی زرین‌شهر تصریح کرد: پس از حضور تیم غواصی مشاهده شد که حاضرین در محل حادثه بدن امیر علی را از آب خارج کرده و به تیم اعزامی اورژانس تحویل داده بودند.
وی ادامه داد: اقدامات اولیه برای نجات جان این جوان 32 ساله توسط اورژانس 115 انجام گرفت و به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد اما متاسفانه تلاش تیم احیا برای احیای فرد غریق نتیجه‌ای نداشت و این جوان فداکار جان خود را از دست داد.
مسئول ایستگاه آتش‌نشانی زرین‌شهر با اشاره به اینکه شنا کردن در آب‌های روان و دریاچه‌ها بیشترین خطر را به همراه دارد، عنوان کرد: افراد باید از شنا کردن در رودخانه زاینده‌رود و دریاچه ها پرهیز کنند، چراکه بیشترین قربانیان غرق‌شدگی مربوط به رودخانه‌ها و دریاچه ها هستند و ممکن است افراد با آب‌تنی در این کانل‌ها و چاله های موجود دچار حادثه شده و تنها با خطر مرگ دست و پنجه نرم کنند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 99204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟