عکاس برای تهیه این تصاویر رعب‌آور 10 سال با کوسه‌ها شنا کرد+ 9 عکس

به نقل از بیزنس اینسایدر، کوسه‌ها میان مردم شهرت مناسبی ندارند زیرا بسیاری از مردم از این حیوانات می‌ترسند. اما این حیوانات برای "مایکل مولر" - یک عکاس مستقل -- بسیار هیجان انگیز هستند. وی در 10 سال گذشته، از کوسه‌ها به عنوان سوژه عکاسی خود استفاده کرده است.
مولر می‌گوید پس از آنکه همسرش به عنوان هدیه تولد، غواصی با کوسه‌ها در یک قفس را برای وی رزرو کرد، به این حیوانات بسیار علاقه‌مند شد. وی گفت پیش از ورود به قفس اندکی نگران بوده است. اما علی‌رغم ترس خود، وارد آب شد. از آن روز وی تصمیم گرفت به غواصی و عکاسی از کوسه‌ها بپردازد.
وی همچنین گفت عکس‌های تهیه شده از کوسه‌ها در سطح اینترنت را بررسی کرده است؛ اما از نورپردازی آن‌ها راضی نبوده است. به همین دلیل وی تجهیزات نورپردازی خود را به منظور عکس برداری از کوسه‌ها در آب ابداع کرد. پس از چند اقدام ناموفق، مولر با گروهی از مهندسان در یکی از موسسات تحقیقاتی وابسته به ناسا آشنا شد. این آشنایی منجر به اختراع لامپ‌های مخصوصی برای تصویربرداری بهتر از سوژه‌های زیر آب شد.عکسبرداری مولر از کوسه‌ها بیشتر به گونه ای است که وی در یک قفس قرار می‌گیرد و به داخل آب فرو می‌رود. به این صورت، او می‌تواند از کوسه‌های خطرناک نیز تصاویر مناسبی تهیه کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.








کدخبر: 170303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟