دستبند پلیس بر دستان سارقان به عنف تحت پوشش مسافر کش

سرهنگ "سیروس حیدری" گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت سریالی تحت پوشش مسافر کش توسط سر نشینان یک دستگاه خودرو سواری پراید در محدوده شمال غرب شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی اظهار کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، سارقان که دو و گاها سه نفر سر نشینان یک دستگاه خودرو سواری پراید،‌هستند، تحت پوشش مسافر کش افراد عبوری را سوار و در مکان های خلوت با تهدید کارد اقدام به سرقت اموال آنان شامل گوشی تلفن همراه، وجه نقد، ساعت، انگشتر و عابر بانک آنان می کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: در این راستا ماموران کلانتری 13 عباسیه شیراز یک سارق را به نام "ح - ن" دستگیر و وی را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند که در بازجویی های انجام شده وی به چهار فقره سرقت تحت پوشش مسافر کش با همکاری دو نفر دیگر اقرار کرد.
سرهنگ حیدری بیان کرد: با تلاش ماموران یکی از همدستان سارق دستگیر و در بررسی سوابق کیفری هردو متهم، مشخص شد آنها دارای سوابق کیفری به اتهام سرقت می باشند.
وی اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از این دو سارق، آنها به 10 فقره سرقت به عنف با همدستی شخصی به نام "ع - ف" معروف به علی کلاغ اقرار که توسط ماموران وی نیز در محله سنگ سیاه شیراز دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: اعضای این باند اخاذ مسافرکش نما با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟