فاجعه ای دیگر در یکی از پارک های تهران /حادثه مرگبار برق گرفتگی پسر 13 ساله در پارکی در شرق تهران

به گزارش رکنا : ساعت 9 شامگاه شنبه 30 مرداد ماه سال جاری پسر 13 ساله ای در پارک سرگرم بازی با توپ بود که ناگهان توپش به داخل حوضچه آب نمای پارک الغدیر می افتد.
پسرکوچولو به سمت حوضچه کم عمق آب رفته و این در حالی بود که خانواده اش از دور پسرشان را زیر نظر داشتند که ناگهان اتفاق عجیبی رخ داد و جو آرام پارک به هم ریخت.
پسر کوچولو وقتی دستش را داخل خوضچه آب نمای پارک می کند تا توپش را بردارد دچار برق گرفتگی شد و بدنش شروع به لرزه کرد و سپس روی زمین افتاد.
همه شوکه شده بودند و خانواده هایی که برای استراحت در پارک دور هم جمع شده بودند به سرعت خود را به بالای سر پسر 13 ساله رساندند و در تماس با اورژانس، امدادگران را باخبر کردند.
خیلی زود امدادگران پسر نوجوان را به بیمارستان انتقال دادند اما دیگر دیر شده بود و این پسر به کام مرگ فرو رفته بود و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس حسین پوراز شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شوند.
تحقیقات ابتدایی در محل حادثه نشان از آن داشت که ارتفاع این حوضچه 70 سانتی متر و عمق آب 30 سانتی متر است و پسر نوجوان وقتی برای برداشتن توپ بازی اش دستانش را داخل آب می کند به خاطر اتصالی برق داخل آب نمای پارک دچار برق گرفتگی می شود.
بنا به این گزارش، بازپرس حسین پور از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی در این مرحله دستور داد تا جسد پسر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟