به گزارش رکنا ، ساعت 11 جمعه شب خانواده ای در منطقه زمین شهری آبادان در حال رفتن به خانه شان بودند که پسر همسایه را با پوشش نامناسبی جلوی در خانه شان دیدند و مرد جوان که همراه خانواده اش بود وقتی با این صحنه روبرو شد نسبت به پوشش نامناسب احسان در کوچه اعتراض کرد.

همین اعتراض کافی بود تا بین مرد همسایه و پسر جوان درگیری صورت بگیرد و در ادامه مرد همسایه با عجله به سمت خانه شان رفت و دقایقی بعد با اسلحه شکاری که در دست داشت به سراغ پسر همسایه رفت.

مرد عصبانی شروع به تیراندازی کرد و در این لحظه پسر خاله احسان برای میانجیگری وارد عمل شد که هدف گلوله اسحله شکاری قرار گرفت.

صدای تیراندازی کافی بود تا تیمی ازماموران کلانتری 11 شهر آبادان در محل حاضر شوند و این در حالی بود که پدر مرد تیراندازی نیز با در دست داشتن یک اسلحه از خانه اش بیرون آمد و پس از تیراندازی پا به فرار گذاشت.

ماموران در حالیکه مرد همسایه را که اقدام باعث و زخمی کردن پسرخاله احسان شده بود در همان محل تیراندازی دستگیر کردند و تیمی ازماموران با اقدامات فنی و پلیس ی برای دستگیری پدر تیراندازوارد عمل شدند و با گذشت 3 روز سحرگاه 22 شهریور ماه این مرد که در خانه یکی از بستگانش پنهان شده بود دستگیر شد و اسلحه شکاری نیز در مخفیگاهش کشف شد.

این پدر که امیر نام دارد در اعترافاتش به ماموران گفت: شب حادثه خانواده ام زمانیکه به سمت خانه در حال حرکت بودند با پوشش نامناسب پسر همسایه که در کوچه ایستاده بود روبرو می شوند که پسرم نسبت به این رفتار اعتراض می کند و بین آنها درگیری شکل می گیرد و در ادامه پسرم با مراجعه به خانه با اسلحه شکاری به سراغ پسر همسایه می رود.

وی افزود: پسرم میهمان جوان همسایه را زخمی کرده بود و من نیز برای قدرت نمایی اسلحه دیگری را برداشتم و به دل کوچه زدم و پس از شلیک چند گلوله پا به فرار گذاشتم.

بنا به این گزارش، پسر تیرانداز که باعث زخمی کردن میهمان همسایه شان شده بود با قرار وثیقه به زندان منتقل شده و امیر نیز برای تحقیقات بیشتر و صدور حکم در بازداشتگاه پلیس به سر می برد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

قاتل روانی چهار نفر را با ساطور تکه تکه کرد+عکس

نسخه مرگ رمال برای دامادی که همسرش نازا بود / جزئیات شلیک های مرگبار به همسر و مادرزن

خفه کردن اشتباهی د+عکس

بازسازی صحنه ای در ساحل به خاطر پنهان مانده عشق سارا 45 ساله + تصاویر

فیلم / رفتار عجیب بازیگر مشهور با همسرش در برنامه تلویزیونی

کدخبر: 224385 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟