برق گرفتگی و سقوط سارق نگون بخت سیم

سرهنگ جمشید باقری فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: در پی تماس و گزارش مردمی مبنی بر برق گرفتگی و سقوط فردی از تیر چراغ برق در بخش لالجین این شهرستان سریعا اکیپ گشت انتظامی به محل اعزام شد.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با رسیدن اکیپ گشت در محل و بررسی وضعیت و لوازم همراه فرد مصدوم مشخص شد که فرد مذکور سارق سیم برق بوده و قصد سرقت سیم های چند تیر چراغ برق را در آن حوالی داشته است.

وی در ادامه افزود: سارق که در اثر برق گرفتگی و سقوط از تیر چراغ برق از ادامه سرقت و فرار باز مانده از ناحیه هر دو پا دچار صدمه شده بود، که سریعاً اقدامات اولیه درمان وی در دستور کار اکیپ گشت قرار گرفت.

سرهنگ جمشید باقری افزود: سیم های برق درون و برون شهری که از جنس رسانای مس است همواره مورد طمع سارقان سیم برق قرار می گیرد و اکثراً با توجه به ولتاژ بالای برق و ارتفاع تیر های چراغ برق، برق گرفتگی، سقوط و مرگ سارقین را رقم می زند.

وی در خاتمه با تشکر از مشارکت و همدلی مردم عزیز شهر لالجین در گزارش به موقع این مورد که منجر به دستگیری سارق شد، تصریح کرد: در شهرستان بهار در دو سال اخیر با مشارکت و همدلی مردم شریف شهرستان بهار در همکاری با پلیس و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی هیچ مورد منفی در خصوص سرقت سیم برق نداشته ایم

کدخبر: 72738 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟