حمایت های دادستان و مردم از گوریل قربانی / خانواده بچه در قفس مقصر شناخته شدند + عکس

در بررسی های انجام شده غفلت و سر به هوایی خانواده پسر بچه کاملا مشخص شده است. دادستان می تواند پدر و مادر پسربچه ای که به داخل محفظه باغ وحش افتاده بود را متهم کند.

بسیاری از مردم مادر و پدر پسربچه را به خاطر مرگ هارامبی 17 ساله (گوریل باغ وحش) مقصر می دانند و سرزنش می کنند. خانواده کودک در روز 2 شنبه بیانیه ای صادر کردند که حال فرزندشان خوب است. پسر بچه با صدمات جدی مواجه نشده است و برای معاینه بیشتر به بیمارستان منتقل شد.

همچنین مسئولان می گویند پسربچه از بین نرده ها عبور کرده و بعد از سقوط از 10 فوت ارتفاع بیشتر از 10 دقیقه را در محفظه گوریل گذرانده است.شاهدان عینی نیز شنیده اند که پسربچه گفته است می خواهد داخل آب برود ولی مادر او که از چند کودک دیگر مراقبت می کرده است گفته "نه"! اما کودک اصرار کرده است.

پلیس گفته است والدین کودک 4 ساله ای که داخل محفظه گوریل رفته است بعد از اینکه کارکنان را مجبور به شلیک به گوریل محبوب کرده اند ممکن است گناهکار شناخته شوند."هارامبی" گوریل 400 پوندی محبوب باغ وحش سینسیناتی درست در روز بعد از تولد 17 سالگیش زمانی که پسر بچه ای 4 ساله از بین نرده ها به داخل قفسش رفته بود کشته شد.این حادثه که با دوربین موبایل گرفته شده موجی از احساسات را برانگیخته و صد ها نفز از عزاداران آن را "مرگ بی معنی" نام گذاری کرده اند.

"Michelle Gregg" مادر کودک مورد نظر پستی را در فیسبوک منتشر کرده با این محتوا: " من می خواهم از تمام کسانی که برای پسرم دعا کردند و به فکرش بودند تشکر کنم ، امروز که روزی فوق العاده شروع شد اما ترسناک به اتمام رسید. برای آنهایی که اخبار را خواندند یا در شبکه های اجتماعی صحنه را دیدند آن کودکی که سقوط کرد پسر من بود. خدا از او مراقبت کرد تا قبل از اینکه مسئولان بتوانند به او برسند. پسرم اکنون در امان است و با صدمات و خراش هایی که برداشته قادر به راه رفتن است...هیچ استخوان شکسته یا خونریزی داخلی نیز ندارد. به عنوان یک شهروند این خیلی زود است که ما قضاوت شویم چطور خانواده ای می تواند چشم از کودکش بردارد و اگر کسی من را بشناسد من بشترین دقت را روی کودکانم دارم ولی حادثه اتفاق می افتد اما من شکر گذارم که امروز افرادی درست در مکانی درست بودند."

برای دیدن خبر و فیلم حمله گوریل باغ وحش به یک بچه 4 ساله کلیک کنید

کدخبر: 75496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟