شلیک پلیس به جوان فراری با کامیون که خلاف جهت در جاده مخصوص می راند+ عکس

ساعت 24 چهارشنبه گذشته ماموران کلانتری تهرانسر حین گشت زنی در این محدود به راننده جوان خودرو پیکان مشکوک شده و دستور ایست دادند. راننده جوان نیز بلافاصله در کنار خیابان توقف کرده اما وقتی ماموران از خودرو پیاده شده و به سمت او حرکت کردند، پسر جوان با روشن کردن خودرو از دست ماموران فرار می کند.

ماموران که متوجه فرار راننده پیکان شدند، بلافاصله به تعقیب او پرداختند اما راننده وارد جاده مخصوص کرج شده و برخلاف جهت خودروها فرار می کند. ماموران کلانتری که احتمال می دادندحادثه بدی رخ دهد به سمت خودرو تیراندازی کرده که چند گلوله به صندوق عقب، بدنه و لاستیک خودرو اصابت می کند.
دقایقی بعد با ترکیدن لاستیک، پسر جوان خودرو را در حاشیه جاده رها کرده و با پای پیاده فرار می کند. در همین حال یک مامور پلیس نیز به صورت پیاده به تعقیب پسر جوان می پردازد. متهمفراری پس از چند متر دویدن پشت چراغ قرمز سوار یک کامیون ده چرخ ماسه شده و از راننده می خواهد او را چند متری جلوتر پیاده کند. راننده نیز که متوجه فراری بودن پسر جوان نمی شود او را همراه خود به سمت جاده شهریار می برد. مامور پلیس نیز که متوجه فرار متهم با کامیون می شود،‌ با یک خودرو سمند گذری به تعقیب کامیون ادامه می دهد.
سرانجام در سه راه اندیشه خودرو سمند سد راه کامیون می شود. مامور پلیس برای دستگیری متهم فراری به سمت کامیون رفته اما پسر جوان با تهدید، راننده را از پشت فرمان به پایین پرتاب کرده و خودش پشت فرمان کامیون می نشیند. در همان لحظه مامور دیگری سر رسیده و با شلیک چند تیر هوایی از پسر جوان می خواهد خود را تسلیم کند اما او اقدام به حرکت دادن خودرو می کند.
در همان لحظه مامور پلیس یک گلوله به سمت کامیون شلیک می کند و پسر جوان غرق خون داخل کامیون می افتد. ماموران پسر جوان را از داخل خودرو خارج می کنند که با حضور اروژانس مشخص می شود که تیر شلیک شده به صورت متهم برخورد و از پشت سرش خارج شده و مرگ او را رقم زده است.
در ادامه با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل بلافاصله وی به همراه تیم جنایی در محل حاضر شدند. در بررسی های اولیه هویت پسر جوان شناسایی نشد به همین دلیل جسد، با دستور سعید احمد بیگی بازپرس ویژه قتل تهران به پزشکی قانونی منتقل تا ضمن شناسایی هویت او علت فرارش از دست ماموران نیز مشخص شود.
همچنین تحقیقات در خصوص نحوه شلیک از سوی مامور پلیس و رعایت قانون بکارگیری اسلحه آغاز شده است.

منبع: میزان

کدخبر: 75705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟