راز دزدی های شب انفجار شهران در محل حادثه / اعتراف 3 دزد فرصت طلب

ساعت 4و 30 دقیقه سحرگاه جمعه 28 خرداد ماه امسال صدای انفجار مهیبی در منطقه شهران اهالی را به بیرون از خانه هایشان کشاند و مردم در برابر شعله عظیمی از آتش قرار گرفتند که خبر از انفجار لوله گاز می داد.

تیم های امدادی و اورژانس در محل حاضر شدند و در با توجه به موقعیت خطرناک در این منطقه دستور تخلیه خانه ها صادر شد تا پس از برقراری امنیت مردم به خانه هایشان بازگردند.

اهالی محل یکی پس از دیگری خانه هایشان را ترک می کردند که در این لحظه 3 جوان موتور سوار با اطلاع از خالی بودن خانه ها برای اجرای نقشه سرقتشان وارد عمل شدند.

جوان موتور سوار در جلوی در خانه توقف کرد و 2 همدست دیگرش با تخریب در ورودی ساختمان وارد خانه شده و اقدام به سرقت پول، وسایل با ارزش و لپ تاپ کردند و زمانیکه قصد خروج از خانه را داشتند پسر جوان که یک بسیجی است سر کوچه به رفتارهای این 3 جوان مشکوک ایستاده بود و وقتی متوجه دستبرد آنها شد شروع به فریاد دزد دزد کرد.

3 جوان سوار بر موتور پا به فرار گذاشتند که چند رهگذر با شنیدن فریادهای پسر جوان به تعقیب آنها افتادند وهمزمان راننده موتور کنترل آنرا از دست داد و روی زمین افتاد و همین کافی بود تا 3 دزد جوان در حلقه محاصره ماموران گرفتار شوند.

بدین ترتیب 3 دزد جوان برای تحقیقات بیشتر در شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 پیش روی بازپرس عموزاد قرار گرفتند و خیلی زود مشخص شد که این 3 جوان شب قبل از سرقت در قهوه خانه ای در منطقه پاکدشت برنامه تفریحی را طراحی کرده بودند و زمانیکه قصد رفتن به فرحزاد را داشتند با دیدن انفجار لوله گاز و خالی شدن خانه ها تصمیم می گیرند که برای بهتر بودن برنامه تفریحی شان دست به دزدی زده تا با پول بادآورده روز خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنندکه از سوی مردم دستگیر شده اند.

بنا به این گزارش، 3 متهم جوان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس عموزاد در اختیارماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.

کدخبر: 86758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟