آتش زدن 6 تن مواد مخدر در شیراز+تصاویر

سردار "احمد علی گودرزی" در مراسم امحاء مواد مخدر در شیراز، بیان کرد: 26 ژوئن مصادف با 5 تیر ماه هر سال توسط سازمان ملل متحد بعنوان روز جهانی مبارزه با موادمخدر نامیده شده است. وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در دنیا شناخته شده است، افزود: سالانه بین 35 الی 40 تن مواد مخدر در استان فارس کشف می شود . گودرزی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی استان فارس 148 شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است، گفت: روزانه باب شهادت به روی کارکنان نیروی انتظامی باز است.
وی گفت: بالغ بر 45 درصد طلاق ها ریشه در اعتیاد و مواد مخدر دارد و آمارها نشان می دهد که بین 6 تا 10 درصد از تصادفات نیز به دلیل مصرف مواد مخدر به وقوع می پیوندد. فرمانده انتظامی استان فارس تأکید کرد: برخورد با شبکه ها و باندهای حرفه ای مواد مخدر در دستور کار است و قسمت مهمی از توان و ظرفیت پلیس فارس در این زمینه به کارگیری شده است. گودرزی گفت: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس است که به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 19 باند مواد مخدر منهدم و در این راستا 8 تن انواع مواد مخدر کشف شده است. گودرزی با بیان اینکه ناجا تمام توان و امکانات خود را در راه مبارزه با مواد مخدر به کار بسته است، افزود: مردم و مسئولان نیز باید پلیس راه در این راه یاری کنند. در ادامه، معاون دادستان شیراز در این مراسم طی سخنانی گفت: به نمایندگی از دستگاه قضائی استان از تلاش ها و اقدامات شبانه روزی مأموران انتظامی استان فارس و سردار گودرزی تقدیر و تشکر می کنم. کوروش زارعی گفت: با فرماندهی سردار گودرزی که روحیه ای انقلابی و اعتقادی دارند، در خصوص کشفیات مواد مخدر در سطح استان توفیقات خوبی حاصل شده است.
این مراسم حدود 6 تن انواع مواد مخدر غیر داروئی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در شیراز به آتش کشیده شد.




کدخبر: 86845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟