زورگیری اوباش خطرناک با قمه در پارک های محله تهران نو

ساعت 19:00بیست و هشتم خردادماه مامورین کلانتری 128تهران نو در اجرای طرح پاکسازی پارک ها و تفرجگاها و همچنین اجرای طرح های مهار جهت پیشگیری از سرقت های به عنف در موقعیت مسیل جاجرود مشاهده می کنند تعدادی از شهروندان هراسان به سمت جلوی پارک دویده و اعلام داشتند سه نفر در انتهای پارک با چاقو و قمه اقدام به رعب و وحشت و ایجاد صدمه به مردم می کنند.
بلافاصله ماموران به محل اعزام و مشخص شد دو نفر پس از دستگیری خود را به هویت های "مراد" و "رامین" معرفی کردند ، در حال فرار هستند و یکی از شهروندان که از ناحیه سر و صورت دچار جراحت شده به تعقیب متهمان پرداخته است.
مامورین با مشاهده صحنه اقدام به تعقیب متهمین کرده که متهم ردیف اول توسط شهروندان دستگیر و متهم ردیف دوم نیز در حال فرار بود که مامورین اقدام به تعقیب و گریز وی کرده و با رعایت قانون به کارگیری سلاح و پس از سه مرتبه ایست با صدای بلند اقدام به شلیک یک عدد تیر هوایی نموده که در نهایت متهم ردیف دوم نیز دستگیر و یک عدد چاقو نیز از وی کشف شد.
در ادامه متهم ردیف سوم که "ساسان"نام داشت نیز دستگیر و هر سه به کلانتری منتقل می شوند.
سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد،سرکلانتر یازدهم پلیس پایختت درباره این خبر گفت:در بازجویی‌های پلیسی مشخص می شود متهمان از اراذل و اوباش محله تهران نو هستند که با استفاده از قمه و چاقو اقدام به زورگیری از شهروندان در پارک های محله تهران نو می کردند .
سرکلانتر یازدهم پلیس پایختت اظهار داشت: هر سه متهم پس از تشکیل پرونده و شناسایی از سوی مالباختگان ضمن اینکه به جرائم ارتکابی خود معترف شدند جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفتند.

کدخبر: 87439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟