ناپدید شدن 3 گردشگر در جنگل های آمل

بهزاد نعمتی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود : این سه گردشگر آملی روز جمعه برای تفریح به ارتفاعات جنگلی منطقه کلرد در مسیرجاده هراز رفته بودند و هنگام غروب از مسیر اصلی برگشت منحرف و گم شدند.
وی ادامه داد : غروب جمعه و پس از تماس این افراد با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری آمل ، بلافاصله تیم های امدادی این سازمان برای یافتن این سه گردشگر مفقود شده به جنگل‌های کلرد اعزام شدند.
مدیر عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت که درتماس های اولیه با او ، این افراد اعلام کردند که یک نفر دچار آسیب دیدگی شده است ولی دو نفر دیگر درسلامت کامل به سر می برند.
وی اضافه کرد: قرار است در ساعات آینده تیم های امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان آمل هم به تیم های امدادی سازمان آتش نشانی برای تسریع در پیدا کردن گردشگران مفقودی بپیوندند.
ارتفاعات جنگلی کلرد که درفاصله حدود 20 کیلومتری شهر آمل درمسیرجاده هراز واقع شده، دارای پوشش گیاهی و جنگلی انبوه از مناطق بکر برای تفرج گردشگران محسوب می شود.
این منطقه در حوزه استحفاظی شهرستان آمل است و حدود 295 هزار هکتار جنگل ومرتع دارد.

سه گردشگر گمشده در منطقه جنگلی کلرد ، پس از 7 ساعت تلاش ماموران امداد و نجات و آتش نشانی پیدا شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: سه جوان اهل آمل برای تفریح به این منطقه جنگلی رفته بودند که راه برگشت را گم کردند و خانواده های آنها ، این گم شدن را ساعت 19 و سی دقیقه دیشب به سازمان های امدادی اعلام کردند.
نیکزاد با بیان اینکه دو گروه امدادی از جمعیت هلال احمر و سازمان آتش نشانی آمل برای یافتن این افراد از دو منطقه جستجو را آغاز کردند افزود: این گم شدگان پس از 7 ساعت تلاش ماموران امداد و نجات، ساعت 3 بامداد امروز در دره تسکاچال پیدا شدند.
وی گفت: هر سه فرد گمشده در سلامت کامل و پس از 5 ساعت پیاده روی از منطقه ای که پیدا شده بودند ساعت 9 صبح امروز به پایین جاده منتقل شدند.
نیکزاد تصریح کرد: جنگل‌های منطقه کلرد انبوه است و گردشگرانی که در این منطقه حاضر می‌شوند باید ایمنی لازم را در دستورکار قرار دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟