بیماری پروانه ای زیبایی این دختر را دزدید+ عکس

پدر این دختر خانم که دچار بیماری نادر پوستی شده و هنوز راضی نیست بگوید منزل مسکونی اش را به خاطر درمان دخترش فروخته و فقط در یک اتاق مستاجری در نجف شهر سیرجان به زندگی خود ادامه می دهد ،چنین می گوید : دخترم دوساعت بعد از تولد دچار این بیماری پوستی شد که حالا می گویند نوعی بیماری پروانه ای پوستی است که شاید قابل علاج نباشد و اگر هم باشد هزینه اش زیاد هست که در توان شما نیست.

وی افزود : در حد توان به تمامی پزشکان در سیرجان ، کرمان ، شیراز ، یزد و تهران مراجعه کردم ولی نتیجه ای نگرفتم و امروز شدت بیماری به حدی است که هر پانسمان دخترم 400 هزار تومان هزینه دارد و من با زندگی کارگری درمانده ام.
پدر این دختر خانم 20 ساله که در عین حال زبان شاکر دارد و می گوید افتخار می کنیم که خداوند این مسئولیت را به گردن ما گذاشته و خودش کمک کند از عهده اش خوب برآییم .
پدراین دختر جوان به بسته شدن راه مری به علت این بیماری پوستی اشاره کرد و افزود : 4 ماه پیش به علت همین بیماری و کم اشتهایی راه مری بسته شد و اورا به یزد و سپس تهران بردیم تا بالاخره راه مری باز شد و هم اکنون فقط غذا را به صورت آب می خورد .
وی از مسئولان می خواست برای درمان این بیماری کمک کنند.
مادر این دختر خانم 20 ساله می گوید: هر کجا مراجعه کردیم به نتیجه ای نرسیدیم و تمام هستی و زندگی خود را هزینه کرده ایم و امروز کسی نیست به داد ما برسد.
دختر جوان هم توان سخن گفتن نداشت و فقط گریه کرد برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

...

>


>



اخبار زیر را از دست ندهید:
پدری پس از 38 سال زنده شد! / راز زندگی پیرمرد مهربان اندیمشکی +عکس دیدار با فرزندان و نوه ها
"الی" مجری زن «فارسی وان» و «پرشین تی وی» در مشهد دستگیر شد+اعترفات این زن
عملیات ویژه برای دستگیری دزد 4 کیلو طلا در خانه پدری اش+عکس

کدخبر: 87489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟