ضرب و شتم یک مسلمان در فلوریدای آمریکا

رویترز روز یکشنبه با انتشار این خبر گزارش داد: این حادثه روز گذشته و در بیرون از 'مرکز اسلامی فورت پیرس' (Fort Pierce Islamic Center) واقع در بخش 'سنت لوسی' ایالت فلوریدا روی داد.
بر اساس این گزارش، یک سازمان حقوق اسلامی این اقدام را یک جنایت تنفرآمیز در ارتباط با واقعه باشگاه شبانه تفریحی در اورلاندو دانست.
رویترز گزارش داد: در این حادثه که روز گذشته (شنبه) روی داد، فرد مهاجم جوان 25ساله سفید پوست آمریکایی به نام 'تیلو آنتونی مازانتی' بود که نیروهای پلیس ، اندکی بعد وی را به اتهام ضرب و شتم و اقدام جنایی بازداشت کردند.
رویترز افزود این مرکز اسلامی همان مکانی است که فرد مسلح درحملات باشگاه شبانه در اورلاندو در 12 ژوئن برابر با 23 خردادماه که در آن 49 نفر کشته شدند، در آن شرکت می جست .
رویترز ادامه داد: یکی ازمسئولان 'شورای روابط اسلامی - آمریکایی' که شاهد این حادثه بود گفت که فرد مهاجم با الفاظی پرخاشگرانه نزدیک شد و پیش از آنکه اقدام به حمله کند، گفت: شما مسلمانان باید به کشور خود برگردید.
بر اساس این گزارش، امام جماعت این مرکز اسلامی ماه گذشته و به دنبال حمله به باشگاه شبانه در اورلاندو، خواستار تدابیر بیشتر امنیتی شده بود.
درحادثه تیراندازی اورلاندو 'عمر متین' جوان 29 ساله آمریکایی در 12ژوئن 2016میلادی 49 نفر را کشت و 53 نفر دیگر را مجروح کرد، خود وی که متولد نیویورک بود، در این حادثه توسط نیروهای پلیس اورلاندو کشته شد. گروه تروریستی - تکفیری داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟