واژگونی کامیون با 100 مرد افغان در جاده شیراز

ابوالفضل توکلی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم استان یزد در این‌باره به خبرنگاران گفت: این کامیون که از کرمان عازم شیراز شده بود و بیش از یکصد افغان را با خود حمل می‌کرد،عصر یکشنبه در جاده خاکی حوالی منطقه چشم انجیر در انتهای حوزه استحفاظی شهربابک استان کرمان واژگون و منجر به مصدومیت 18 نفر از آنها شد.
وی افزود: سه نفر از مصدومان به بیمارستان یزد،یک نفر مهریزو بقیه نیز به بیمارستان شهر خاتم منتقل شدند. حال سه نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است. از آنجا که آثار بر جای مانده از این حادثه توسط فرد یا افرادی سوزانده شده از کشته شدن احتمالی سرنشینان در این حادثه، اطلاعی در دست نیست.
توکلی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیس شهرستان خاتم، دو دستگاه کامیون بنز تک توقیف، یک نفر دستگیر و سه متهم دیگر شناسایی و برای جلوگیری از فرار آنها اقدامات قضایی و انتظامی لازم صورت گرفته است.
بررسی‌ها نشان می‌دادکه بی‌احتیاطی راننده منجر به واژگونی خودرو شده است. علاوه برآن یک دستگاه خودرو سواری نیز این افراد را همراهی می‌کرده است.
مجرمان پس از واژگون شدن خودرو، چهار نفر از مصدومان را در سطح شهر هرات رها کرده و بقیه افراد را نیز در یکی از چاه‌های کشاورزی در اطراف این شهر برای جابه‌جایی دوباره مخفی کردند.
حدود 70 نفر دیگر از سرنشینان این خودرو در مخفیگاهشان دستگیر که پس از انجام تحقیقات برای خروج از کشور اقدامات لازم انجام خواهد گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 98874 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟