زنی نزد مأموران پلیس رفت و مدعی شد که شوهر سابقش با تهدید از او می‌خواهد که در قاچاق مواد‌ مخدر با او همکاری کند. این زن گفت: چند سال پیش با مردی آشنا شدم که خودش را مأمور و فردی بانفود در دولت معرفی می‌کرد. ظاهر آراسته و رفتار او باعث شد که حرفش را باور کنم و به همین دلیل وقتی پیشنهاد ازدواج داد قبول کردم. رفتار این مرد در زندگی مشترکمان مرموز بود و در نهایت کار به‌جایی رسید که پس از مدتی از هم جدا شدیم.
دیگر خبری از او نداشتم تا اینکه چند هفته پیش وی با من تماس گرفت. او می‌گفت که همه اطلاعات خصوصی زندگی‌ام و حتی عکس‌های شخصی‌ام را در اختیار دارد و تهدیدم کرد که اگر تن به خواسته‌اش ندهم، آنها را در اینترنت و تلگرام پخش می‌کند و آبرویم را می‌برد و حتی برای اعضای خانواده‌ام دردسر ایجاد می‌کند.

ابتدا تهدیدهایش را باور نکردم اما او تعدادی از عکس‌های خصوصی‌ام را برایم ارسال کرد و تازه متوجه شدم، زمانی که با وی زیر یک سقف زندگی می‌کردم او بدون اطلاع من اقدام به تهیه عکس‌های خصوصی از من کرده است.
این زن ادامه داد: این مرد از من خواسته که تعدادی محموله‌ مواد‌مخدر برایش جابه‌جا کنم و تهدیدهایش آسایش را از زندگی‌ام سلب کرده و به همین دلیل تصمیم گرفتم از او شکایت کنم. با اظهارات این زن تحقیقات مأموران پلیس فتا در این‌باره آغاز و مشخص شد شوهرسابق شاکی نه‌تنها مأمور نیست بلکه مجرمی سابقه‌دار است که پیش از این نیز به جرم حمل و نگهداری موادمخدر دستگیر شده و به زندان افتاده است.

در چنین شرایطی قاضی پرونده دستور بازداشت او را صادر کرد و مأموران این مرد را دستگیر کردند. متهم پس از انتقال به اداره پلیس به تهدیدهای تلگرامی همسر سابقش و همچنین قاچاق مواد‌مخدر اعتراف کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دوست شوهرم در مدت 3 ماهی که تنها بودم مرا برده جنسی خود کرده بود!

خودکشی خانوادگی در اصفهان به خاطر همسر خائن / عرفان 6 ساله چه گناهی داشت؟!

درگیری خونین در جشن عروسی / 4 مهمان نوروزی کشته و زخمی شدند

نو عروس بی حیا داماد را به بیراهه کشاند

سوپری محل با نوعروس جوان کاری کرد که از دنیا سیر شد!

دختر با لباس عروسی از آرایشگاه فرار کرد / داماد به جای جشن به کلانتری رفت!

عروس 16‌ ساله‌ باردار بود و زنده به گور شد! + عکس

دو مسوول فدراسیون شنا به خاطر آزار آریانا استعفا دادند!

حاشیه بازی نگین میرزایی در قسمت دهم پایتخت 5 / او بازیگر جم است؟! + عکس

نقشه لیدا و پسر جوان برای دختری سفر کرده از ایران به ترکیه

رفتار زننده خانم مهندس با شوهر کارگرش / زمزمه های کثیف

ارتباط چندش آور بدریخت ترین زن و مرد دنیا+ عکس

انتقامجویی زنانه آبروی زن تنها را نشانه گرفت! / راز و نیاز های زن پاکدامن با امام رضا(ع)

فیلم وحشتناک از کتک زدن پسر نوجوان توسط پدرش / مادر فیلم گرفت و شوهرش را زندان انداخت

کدخبر: 99300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟