3 کُشته و 19 مجروح در 24ساعت گذشته / جاده دلهره باز هم قربانی گرفت

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ"حسین رضایی" فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت :ساعات اولیه شب گذشته بود که تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر از وقوع تصادفی داد که در محور "سرچشمه" به "کریزان" شهرستان قاین به وقوع پیوسته است و جند نفر مجروح بر جای گذاشته است .
وی گفت : با دریافت خبر وقوع تصادف بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند و کارشناسان پلیس راه نیز جهت بررسی صحنه تصادف و تنظیم کروکی در محل حادثه حاضر شدند .
فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی اظهار داشت : مأموران با حضور در محل تصادف مشاهده کردند یک دستگاه خودروی وانت مزدا با دو سرنشین با یک دستگاه خودروی پژو 405 با 9 سرنشین که اکثر آن ها زن و کودک بوده اند برخورد کرده است .
سرهنگ رضایی گفت : شدت برخورد خودروها به حدی بود که تمامی سرنشینان دو خودرو مجروح شدند و سه نفر از سرنشینان خودروی پژو 405 بر اثر شدت جراحات در صحنه تصادف جان باختند .
وی علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده سواری پژو 405 اعلام کرد و افزود : انحراف به چپ خودروی پژو 405 عامل رقم خوردن این حادثه بوده است و خانواده ای که قرار بود در مراسم عروسی شرکت کنند داغدار شدند .
فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی در ادامه گفت : ظهر روز گذشته نیز یک دستگاه سواری ال 90 با هفت سرنشین به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون شد و راننده خودرو و سه نفر از سرنشینان مجروح و به مراکز امدادی اعزام شدند .
سرهنگ رضایی روز گذشته را روزی خونین برای جاده های استان توصیف کرد و بیان داشت :در این دو تصادف متأسفانه سه نفر فوت و 12 نفر دیگر روانه بیمارستان شده اند .#
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 192701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟