دستگیری قاتل بی‌رحم در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری قاتل بی‌رحم در جم، گفت: یک متهم به قتل در دشتستان تسلیم قانون شد.

سردار حیدر عباس‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قاتل بی‌رحمی که در شهرستان جم اقدام به قتل زنی کرده بود با تلاش پلیس شناسایی و دستگیر شد.
وی ادامه داد: فردی ناشناس دوم اسفندماه امسال در یکی از روستاهای شهرستان جم خانمی را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده و با بریدن دست چپ مقتول طلا و زیورآلات وی را به سرقت برده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: با حضور کارآگاهان جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان جم و بررسی فنی و اطلاعاتی زوایای مختلف این پرونده فردی افغانی به هویت «ع. ک» ۲۰ ساله به‌عنوان متهم شناسایی و دستگیر شد.
سردار عباس زاده تصریح کرد: در بازرسی از خانه این متهم در شهرستان جم زیوالات آغشته به خون مقتول کشف و متهم دستگیر شده صراحتا به قتل و بریدن دست مقتول اعتراف کرد.
متهم به قتل تسلیم قانون شد
فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین به تسلیم شدن یک قاتل در شهرستان دشتستان اشاره کرد و ادامه داد: در آخرین روز دی ماه گزارش تیرخوردگی فردی به هویت کورش در روستای دهداران بخش شبانکاره به پلیس اعلام شد.
وی ادامه داد: در بررسی‌های بعدی مشخص شد که این فرد بر اثر جراحات وارده فوت و قاتل نیز که یکی از بستگان وی بوده متواری شده است.
سردار عباس‌زاده تصریح کرد: با تلاش‌ پلیس آگاهی شهرستان دشتستان و همراهی و همکاری قابل تقدیر رئیس دادگاه بخش شبانکاره، صبح امروز قاتل خودرا تسلیم قانون کرد و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

منبع:جنوب نیوز

کدخبر: 21719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟