سشوار خانه ای را در تهران آتش زد+عکس

زمانی که ساکنان در منزل نبودند همسایگان با دیدن خروج دود ازدرزهای در ورودی این واحد مسکونی، سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفتند و موضوع را به آتش نشانی اطلاع دادند.
ستاد فرماندهی آتش نشانی به محض مطلع شدن از این حادثه در ساعت 15:34 ظهر دیروز بی درنگ زنگ ایستگاه 99 را به صدا درآورد وآتش نشانان را به همراه تیم نجات 2 روانه خیابان 17 شهریور، ابتدای خیابان شوش شرقی کرد.
مجید گل و بلبل فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: پس از رسیدن به محل مشاهده شد که از طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه تک واحدی به متراژ حدود 65 متر مربع دود و آتش خارج می شود و شعله ها در حال سرایت به واحدهای دیگر ساختمان است. وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی ضمن رعایت نکات ایمنی، قطع برق و گاز محل و ایمن کردن آن، درورودی این واحد مسکونی را باز کردند و با همراه داشتن چند دستگاه خاموش کننده و یک رشته لوله آبدهی، خود را به کانون آتش دراتاق خواب رساندند و مشغول خاموش کردن شعله های آتش شدند.
وی با اشاره به این که به هیچ کس دراین حادثه صدمه ای نرسید، افزود: آتش نشانان درهمان لحظات اولیه این آتش سوزی را مهار و ازگسترش آن به واحد های مسکونی دیگر جلوگیری به عمل آوردند.
این فرمانده آتش نشانی در مورد علت وقوع این حادثه ابراز داشت: بررسی های اولیه نشان داد که احتمال دارد قرار دادن سشوارداغ، پس از استفاده آن، در مجاورت موادقابل اشتعال و ترک ساکنان از منزل به مرور باعث شعله وری وبروز این حادثه شده باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 223853 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟