نشت آب در خیابان مولوی و انسداد مسیر/پلیس:ممنوعیت تردد تا فردا ادامه دارد

ساعت 15:26 دقیقه بعد از ظهر امروز (جمعه) نشت آب از داخل زمین در خیابان مولوی مقابل خیابان تختی اعلام شد که در پی آن 2 ایستگاه آتش نشانی سریعا به محل حادثه اعزام شدند.
در مسیر تردد ماشین ها در خیابان در2نقطه از داخل زمین آب بالا زده است، اما خوشبختانه هیچ گونه فرونشستی اتفاق نیفتاده است.
آتش نشانی برای پیشگیری از بروز خطر با کمک عوامل پلیس راهور اقدام به مسدود کردن مسیر تردد در این خیابان کرده است.
عوامل شرکت آب و فاضلاب نیز در محل حضور دارند. این در حالیست که مورد مصدومیتی گزارش نشده است.
براساس این گزارش شکستگی لوله های آب در این حادثه بسیار محتمل است.
*پیش بینی می‌شود که ممنوعیت تردد در خیابان مولوی تا فردا ادامه داشته باشد
سرهنگ مرادی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره این حادثه گفت: ساعاتی پیش در پی شکستگی لوله آب بخش هایی از خیابان مولوی در تقاطع با خیابان تختی مسدود شد.
وی ادامه داد: به دنبال این حادثه عوامل اداره آب در محل مستقر شده و عملیات خود را آغاز کردند که به منظور حل مشکل و رفع ترکیدگی خیابان مولوی از میدان محمدیه به سمت غرب تا تقاطع مولوی و تختی مسدود است و در مسیر دیگر نیز این خیابان از تقاطع وحدت اسلامی به سمت شرق مسدود است.
سرهنگ مرادی با بیان اینکه در این زمان تردد از مسیرهای جایگزین انجام می‌شود، افزود: پیش بینی می‌شود که ممنوعیت تردد در خیابان مولوی تا فردا ادامه داشته باشد.
*آتش نشانی: ترک های آسفالت علت نشت آب در خیابان مولوی
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این حادثه اظهار داشت: ترک های آسفالت در خیابان مولوی علت نشت آب بوده است که با بررسی های صورت گرفته از سوی نیروهای آتشنشان مورد جدی دیده نشده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر محل تحویل عوامل شهرداری شد تا با برش آسفالت علت قطعی نشت آب مشخص شود.
ملکی ادامه داد: حدس زده می شود که شکستگی لوله آب عامل بیرون زدن آب از زمین شده باشد که در این میان هیچ خسارتی چه جانی و چه مالی نداشته ایم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟