سرگردانی 500مسافرهواپیمایی تابان در فرودگاه مشهد

این پروازها که به دلیل نقص فنی با تاخیرهای چند ساعته مواجه شد، مسافران را نسبت به آنچه 'عدم پاسخگویی مسئولان شرکت هواپیمایی' می دانند معترض کرد.
پرواز مشهد - تهران به شماره 6251 که قرار بود ساعت 6:15 امروز انجام شود پس از سوار کردن مسافران به دلیل نقص فنی ناچار به پیاده کردن مسافران شد.
برخی از مسافران این پرواز که از نوع MD است گفتند: زمانی برای انجام پرواز به آنها اعلام نشده و کسی پاسخگوی آنان نیست و تاخیر پرواز تا اطلاع ثانوی عنوان شده است.
پرواز شماره 6221 این شرکت به مقصد تهران هم که قرار بود ساعت 7:30 صبح امروز انجام شود تاکنون انجام نشده و بدون توضیحی به ساعت 12:10 موکول شده است.
مسافران این پرواز عنوان می کنند با وجود آنکه تاخیر این پرواز از شب قبل مشخص بوده اما به مسافران هیچ اطلاع رسانی صورت نگرفته است.
همچنین پرواز شماره 6289 این شرکت به مقصد تبریز هم که قرار بود ساعت هفت صبح از مشهد انجام شود بر اساس اعلام شرکت هواپیمایی تابان به علت نقص فنی هواپیما تا اطلاع ثانوی انجام نمی شود.
بر اساس تماس مسافران ، شرکت تابان به آنان اعلام کرده است که مسافران می توانند برای پس دادن بلیت یا دریافت خسارت مراجعه کنند.
این در شرایطی است که امروز بعد از تعطیلی عید قربان اکثر پروازها شلوغ است.
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: مسئولان فرودگاه در حال پیگیری وضعیت این مسافران هستند تا با پروازهای جایگزین یا سایر پروازهای مسیر، آنان را اعزام کنند.
حسن جعفری افزود: با توجه به اینکه بعد از تعطیلات عید قربان ظرفیت اغلب پروازها تکمیل است تاکنون امکان پرواز جایگزین هم نداشته ایم.
وی اظهار کرد: مسئولان شرکت هواپیمایی تابان در این زمینه پاسخگویی مناسب و مطلوبی نداشته اند و شرایط نابسامان پروازها منجر به عصبانیت و ناراحتی مردم شده است.
وی ادامه داد: تاخیر پرواز شماره 6221 مشهد - تهران از دیشب مشخص بود اما اطلاع رسانی لازم به مسافران نشد که این امر نیز موجب شکایت و اعتراض مسافران شده است.
معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی تابان گفت: مسئولان این شرکت از ساعت پنج صبح در محل حضور داشته و پاسخگو هستند اما چون مسافران عصبانی هستند، محدودیت ها و تنگناهای شرکت و توضیحات ارائه شده را نمی پذیرند.
محمد حسن روحی با بیان اینکه دو پرواز این شرکت به دلیل نقص فنی و بدون اطلاع قبلی با مشکل مواجه شده است افزود: پذیرایی از مسافران این پروازها انجام شده و مسافران پرواز مشهد - تبریز تا یک ساعت دیگر به مقصد اعزام می شوند.
وی اظهار کرد: دو پرواز دیگر این شرکت که به دلیل نقص فنی و برای حفظ جان مسافران و ایمنی آنان با تاخیر مواجه شده است پس از رفع نقص فنی تا حدود دو ساعت دیگر انجام خواهد شد.
وی گفت: ما پاسخگو و در خدمت مردم هستیم اما بروز نقص فنی منجر به اختلال در این خدمات دهی شده است که امیدواریم مشکل به سرعت رفع شود برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

نوزاد فروشی تلگرامی / حساب پدر پر شده بود

حمله وحشیانه زن جوان به دو زن جوان محجبه + عکس

مرد افغان به پسر معلول هم رحم نکرد/ این مرد کثیف به 15 سال زندان محکوم شد اما...

بازسازی صحنه ای در ساحل به خاطر پنهان مانده عشق سارا 45 سالهماجرای عذرخواهی مادرشوهر و دست بوسی عروس در کلانتری

ماجرای آرایش شب عروسی بازیگرزن ایرانی +عکس

کدخبر: 224472 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟