زورگیری شرور معروف تهران‌پارس از کسبه + عکس

سرهنگ ضرغام امیری ضمن اشاره به دستگیری یکی از اراذل و اوباش محدوده تهرانپارس طی یک عملیات ضربتی، گفت: این متهم و همدستانش از دستفروشانی که در خیابان "عدی"، در حال کسب و کار بودند، زورگیری و اخاذی می کردند.

وی گفت: هفته گذشته تعدادی از کسبه و دستفروشانی که با اجازه شهرداری در خیابان حجربن عدی، در حال کسب و کار بودند، ضمن شکایت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کردند که یکی از اراذل و اوباش این محدوده معروف به "سیاه" با همدستانش ضمن اخاذی از آنها اقدام به ضرب و جرح تعدادی از کسبه و دستفروشان کرده است.

وی افزود: با توجه به سوابق موجود در پرونده این متهم مبنی بر شرارت، ایجاد اخلال در نظم عمومی و ضرب و جرح شهروندان، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم و همدستانش را در حال فرار دستگیر کردند.

سرهنگ امیری با اشاره به اینکه این متهم پیش از این سابقه ایجاد مزاحمت برای نوامیس نیز در پرونده داشت افزود: وی در بازجویی های انجام شده ضمن اعتراف به جرایم خود و همدستانش به دادسرای ناحیه چهار رسالت منتقل که بنابر دستور دادیار شعبه ۲ ناحیه ۴ دادسرای رسالت، با صدرو قرار به همراه همدستانش روانه زندان شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

کدخبر: 41960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟