مرگ تلخ 3 میهمان نوروزی غار علیصدر

سرهنگ "مهدی شاکری" گفت : صبح امروز ، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت و جرح در محور «غارعلیصدر»، بلافاصله ماموران پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود : ماموران با حضور در محل تصادف مشاهده کردند، یک دستگاه سواری پراید با یک نیسان برخورد کرده و در اثر این حادثه، خودروی پراید از جاده منحرف و واژگون شده است .

این مقام انتظامی تصریح کرد :در این حادثه سه نفر از سرنشینان پراید ،یک نفر خانم و دو نفر آقا فوت کردند.

رئیس پلیس راه همدان خاطرنشان کرد : تیم پلیس راه علت حادثه را انحراف به چپ و بی احتیاطی از جانب راننده خودروی نیسان اعلام کرد.

شاکری در ادامه افزود: محور غار علیصدر یکی از محورهای پرتردد استان است که به صورت دو طرفه بوده وهمه ساله به دلیل حجم بالای تردد و عزیمت مسافران به ویژه در ایام عید و فصل تابستان شاهد تصادفات به دلیل شلوغی محور و عدم احتیاط لازم از جانب رانندگان خودروها هستیم.

رئیس پلیس راه استان همدان در خاتمه به همه شهروندان توصیه کرد: درهنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی ،انحرافات ناگهانی ، ورود یکباره و بدون ایست و توجه از محورهای فرعی به اصلی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.

کدخبر: 72457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟