سلامت روانی قاتل سپهر کوچولو تایید شد

سرانجام با گذشت بیش از یک ماه از برگزاری کمیسیون تخصصی بررسی سلامت روحی و روانی قاتل سپهر کوچولو، صبح امروز سلامت روحی این قاتل از سوی سه عضو کمیسیون تائید شد. کمیسیون پزشکی این پرونده روز چهارم اسفند گذشته برگزار و اشکان قاتل 35 ساله از سوی متخصصان پزشکی قانونی مورد بررسی سلامت روحی و روانی قرار گرفت.
با تائید سلامت روحی و روانی عامل جنایت پرونده بار دیگر در شعبه سوم دادسرای امور جنایی به جریان افتاد.
رسیدگی به این پرونده دهم شهریور امسال همزمان با کشف جسد سربریده پسر ده ساله مقابل خانه شان آغاز شد با حضور تیم جنایی در محل حادثه در بازارچه محله وحدت اسلامی آنها با جسد پسر ده ساله ای به نام سپهر که سرش از تنش جدا شده بودند روبرو شدند در تحقیقات از مادر مقتول مدعی شد سپهر ساعتی قبل برای خرید نان از خانه خارج شد و پس از گذشت دقایقی با سر و صدای همسایه ها وقتی برای موضوع به خیابان آمدم با جسد فرزندم مقابل در خانه روبرو شدم.

در ادامه تحقیقات دختر سه ساله ای که شاهد ماجرا بود مدعی شد قاتل پسر جوانی با لباس آبی رنگ بود که پس از قتل سراسیمه از محل فرار کرد.در ادامه با بررسی دروبین های محله ماموران توانستند پسر جوانی را که با چاقویی خونی درحال فرار از محله بود را شناسایی کنند با به دست آمدن تصویر عامل جنایت سه روز بعد قاتل در حوالی خیابان پانزده خرداد شناسایی و دستگیر شد. با انتقال متهم به دادسرای امور جنایی اشکان 35 ساله با قبول ارتکاب جنایت مدعی شد: چند سالی است تحت درمان روانپزشکی هستم وشیشه مصرف می کنم در روز جنایت صدایی به من گفت چاقو را از آشپزخانه بردار وبه خیابان برو وقتی به خیابان رفتم سپهر کوچولو را آنجا دیدم او را در رویاهایم قبلا هم دیده بودم همان صدا به من دستور داد او را بکشم باور کنید چیزی از صحنه جنایت به خاطر ندارم و نمی دانم سپهر کوچولو را چگونه کشتم.

منبع: میزان

کدخبر: 72742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟