اعزام کشتی فرانسوی برای یافتن دو جعبه سیاه هواپیمای مصری

ارتش مصر روز جمعه اعلام کرد که بخش هایی از لاشه هواپیمای مسافربری مصر را در آب های دریای مدیترانه نزدیک سواحل بندر اسکندریه این کشور، پیدا کرده است.
هواپیمای ایرباس (ایجیپت ایر) به شماره پرواز ام اس 804 شرکت هواپیمایی مصر که با 66 سرنشین از پاریس عازم قاهره بود، اوایل روز پنجشنبه هنگام ورود از آسمان یونان به مصر، پس از کاهش ارتفاع ناگهانی و شدید، از صفحه رادارها محو شد.
ارتش مصر افزود: لاشه این هواپیما را به همراه وسایل شخصی مسافران در فاصله 306 کیلومتری شمال شهر اسکندریه در آب های دریای مدیترانه پیدا کرده است.
سرنشینان این هواپیما شامل 30 مصری، 15 فرانسوی، 2 عراقی و یک مسافر از کشورهای انگلیس، بلژیک، چاد، عربستان سعودی، سودان، پرتغال، الجزایر، کانادا و کویت بودند.
به گفته مقام های فرودگاهی مصر، بازرسان شامل کارشناسان مصر، فرانسه، انگلیس و شرکت ایرباس، تکه های این هواپیما و اثاثیه مسافران را که ارتش مصر یافته است، بررسی می کنند.
«پانوس کامنوس» وزیر دفاع یونان نیز گفت: مقام های مصر به یونان اطلاع داده اند که در جریان جستجو برای یافتن آثاری از جت ایجیپت ایر که در دریای مدیترانه سرنگون شده است

کدخبر: 74998 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟