پایان زندگی پنهانی زورگیر  میلیونی

این جوان قوی هیکل از شهریور ماه امسال بخاطر زورگیری میلیونی تحت تعقیب قرار گرفته بود.

بنا بر این گزارش، شهریور ماه امسال با اعلام شکایتی از سوی یک مرد جوان مبنی بر زورگیری میملیونی از وی توسط دو جوان قوی هیکل، ماجرا در دستور کار مأموران آگاهی استان البرز قرار گرفت.

با توجه به نشانی‌هایی که مالباخته از نشانی‌های ظاهری دزدان زورگیر در اختیار پلیس قرار داده بود، مأموران در تجسس‌های خود توانستند هویت آنها را شناسایی کنند. در حالی که اقدامات پلیس کرج برای به دست آوردن ردی از مخفیگاه این متهمان آغاز شده بود، مشخص شد که دو مرد قوی هیکل محل زندگی خود را ترک کرده و به مکانی خارج از استان فرار کرده‌اند. در همین حال بود که بازپرس شعبه 25 دادسرای عمومی و انقلاب کرج دستور جلب متهمان را صادر کرد. با توجه به صدور این دستور قضایی،‌ مشخصات متهمان و خودروی آنها برای پلیس سراسر کشور ارسال شد. با گذشت 4 ماه از ماجرای زورگیری، تیزهوشی پلیس رشت باعث به دام افتادن یکی از آنان شد.

سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان رشت در باره ماجرای بازداشت این متهم به خبرنگار ما گفت: مأموران انتظامی شهرستان درحال گشتزنی به راننده یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شده و علاوه بر تحت نظر قرار دادن نامحسوس او به استعلام شماره پلاک خودرو از سامانه پلیس پرداختند.

در جریان این بررسی تخصصی آنان متوجه شدند که حکم توقیف این خودرو و دستگیری راننده از مقام قضایی شعبه 25 بازپرسی کرج صادر شده است. با اقدام بموقع مأموران انتظامی، راننده 19 ساله خودروی مورد نظر که اهل و ساکن رباط کریم است، دستگیر شد. بنا بر اعلام این مقام انتظامی، راننده و همدستش در یکی از خیابان‌های خلوت کرج، از فردی زورگیری کرده و متواری شده بودند. وی با اعلام اینکه اقدامات قانونی برای دستگیری همدست متهم در استان البرز صورت گرفته، بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

سرهنگ شعبانی از مردم خواست، هرگونه ناهنجاری و موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کدخبر: 11225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟