جزییات تعقیب و گریز دختر و پسر تبهکار در خیابان جانبازان

روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری یوسف آباد حین گشت زنی در آدرس خیابان 22 جانبازان مشاهده می کنند یک دستگاه خودروی هیوندای ورنا به رانندگی پسری حدودا 25 ساله و سرنشینی خانم جوان درحال پرسه زنی هستند.
ماموران به منظور بررسی موضوع به متهمان دستور توقف می دهند اما متهمان فرار را بر قرار ترجیح داده و به سرعت متواری می شوند.
با فرار متهمان، ماموران اقدام به تعقیب خودرو نمودند و سه بار با صدای رسا و بلند و با استفاده از بلندگو اقدام به اعلام ایست می‌کنند، ولی راننده بدون توجه به فرمان ایست به فرار خود ادامه داد تا اینکه ماموران اقدام به شلیک 2 تیر هوایی با اسلحه کمری کرده ولی بازهم راننده دست از فرار بر نمی‌داشت.
سرانجام ماموران 2 تیر به سمت خودرو شلیک می کنند که به لاستیک‌ها اصابت می‌کند و خودرو در خیابان 22 جانبازان متوقف می‌شود و راننده به هویت "شهرام" و سرنشین به هویت "مرجان" دستگیر می‌شوند.
سرهنگ مرتضی گودرزی رئیس کلانتری 125 یوسف آباد درباره این خبر، گفت: طی بازجوئی های فنی مشخص شد هر دو متهم اقدام به سرقت از منازل شهروندان ساکن در محدوده امیرآباد شمالی می کنند که پرونده آنان برای بررسی بیشتر و کشف سایر جرایم نامبردگان در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کدخبر: 1149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟