دزدان حرفه‌ای منازل محله سید خندان دستگیر شدند/تشکیل باند سرقت در زندان

شب گذشته واحد گشت انتظامی کلانتری 120 سید خندان، در حال گشتزنی در محدوده بنی هاشم، بودند که یکی از شهروندان ساکن این محدوده به آنها مراجعه کرده و اعلام داشت که سه سارق را هنگام سرقت از منزل همسایه اش مشاهده کرده و از ماموران درخواست کرد به این موضوع رسیدگی کنند.
بلافاصله ماموران در محدوده مذکور اقدام به گشتزنی کردند و دقایقی بعد متهمان را در حال جابجایی تعدادی از اموال منزل مذکور به خودروی وانت سواری شان مشاهده و در یک عملیات ضربتی هر سه را دستگیر کردند.
هر سه متهم به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان اعتراف کرده و پس از بازرسی از خودروی آنها تعدادی از اموال و اثاثیه منزل مورد دستبرد از جمله یک دستگاه دوچرخه، کمد، یک گاوصندوق، آینه و شمعدان و مقادیری وجه نقد کشف و ضبط شد.
در ادامه مالک منزل که در مسافرت به سر می برد شناسایی شده و ساعاتی بعد در کلانتری حاضر شده و ضمن شناسایی اموالش آنها را تحویل گرفت.
گفتنی است، هر سه متهم که به آشنایی در زندان و تشکیل باند سرقت نیز اعتراف کرده بودند به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 159818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟