کشف محموله سرقتی به ارزش بیش از دو میلیارد ریال در کرمانشاه

سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در تشریح این خبر گفت : در پی دریافت یک مورد پرونده از شهرستان تبریز مبنی بر اینکه یک محموله ترانزیتی حامل 405 دستگاه کولر آبی پس از بارگیری از شهر تبریز به مقصد کشور عراق نرسیده و به سرقت رفته است، با توجه به حساسیت موضوع مراتب در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی کرمانشاه قرار گرفت.
وی ادامه داد: قرار بوده است این محموله با دو دستگاه تریلر از طریق پایانه مرزی شهرستان قصرشیرین به کشور عراق صادر شود، اما رانندگان با جعل مدارک هویتی و نیز پلاک خودروها، محموله را به سرقت برده اند.
این مقام انتظامی افزود : با توجه به اینکه سارقان قصد داشتند محموله را در کرمانشاه به فروش برسانند، با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده و مستمر در سطح شهر کرمانشاه به مدت یک هفته، اموال مسروقه به ارزش دو میلیارد و 160 میلیون ریال کشف و تحویل مالباخته شد.
سرهنگ مرزبانی گفت: با اقدامات بعدی هویت یکی از سارقان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در منزلش دستگیر شد که در بازجویی های به عمل آمده، به جرم خود مبنی بر جعل پلاک خودرو، جعل مدارک هویتی و نیز سرقت محموله اعتراف کرد.
وی افزود: در ادامه با تلاش های صورت گرفته یک نفر مالخر با هویت معلوم در کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد، همچنین تلاش جهت دستگیری سایر همدستان سارق و توقیف خودروها ادامه دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 169926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟