محموله 30 میلیاردی گوشی همراه در کرمانشاه توقیف شد

سردار "منوچهر امان اللهی" پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر خرید یک محوله بزرگ تلفن همراه توسط قاچاقچیان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه قرار گرفت.
وی گفت: این باند فعال در امر قاچاق، محموله را از کشور عراق بارگیری کرده بودند و قصد داشتند در استان های مرکزی کشور توزیع کنند، که خوشبختانه با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، در محورهای ورودی شهر کرمانشاه متوقف شدند.
مقام ارشد انتظامی استان در ادامه گفت : از سال جاری برخورد با قاچاق کالا و ارز را اولویت کار انتظامی استان قرار داده ایم که در این مدت با تلاش مضاعف همکاران ارزش ریالی کالای کشف شده نسبت به سال گذشته بالغ بر 80 درصد افزایش داشته است.
سردار امان اللهی با اشاره به اینکه عمده کالاهای کشف شده لوازم خانگی، تلفن همراه، البسه، مواد غذایی و سیگار بوده است، گفت: ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه از ابتدای سال تاکنون بیش از 110 میلیارد ریال است.
وی یادآور شد: مبارزه با قاچاق کالا ابعاد و جوانب مختلفی دارد و دستگاه های مختلفی در این حوزه مسئولند، طبیعتاً بخشی که مربوط به ناجا است با جدیت دنبال می شود، اما متاسفانه از دیرباز در زمینه هماهنگی های بین بخشی، قوانین و مقررات جاری، تفاوت در نحوه اقدام و عمل و سایر موضوعات خلاهایی داشته ایم.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: سود سرشار کالای قاچاق برای برخی افراد از یک سو و هجمه های اقتصادی از سوی دیگر و نیز خلاهای مرزی، مشکلاتی را برای یک مبارزه همه جانبه فراهم آورده است که می طلبد سایر دستگاه های مسئول هم بیش از پیش به وظایف خود عمل کنند.
سردار امان اللهی متذکر شد: قاچاقچیان و همچنین خریداران کالای قاچاق می بایست اثرات منفی این اقدام برای منافع عمومی را مدنظر قرار داده و به خاطر سود جزئی و زودگذر تولید داخل را با مشکل مواجه نکنند.
وی گفت : مجموعه انتظامی استان کرمانشاه به صورت جدی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز فعال بوده و افزایش کشفیات گویای تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی است و کماکان به این تلاش خود ادامه خواهد داد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 169927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟