جزییات دستگیری سارق خودرو در مجیدیه/تعقیب و گریز سارق و ماموران

سرهنگ رضا نعمتی رییس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه گفت: شب گذشته یکی از گشت های انتظامی این کلانتری در حال گشت زنی در محدوده مجیدیه شمالی بود که در یکی از خیابان ها مشاهده کردند فردی با خم کردن در یک خودرو اقدام به سرقت آن کرد و از محل متواری شد.
بلافاصله به راننده دستور توقف داده شد اما راننده به امید رهایی از دست قانون بدون توجه به دستور پلیس سعی کرد با انجام حرکات خطرناک و ویراژ های متوالی از محل دور شود، غافل از اینکه ماموران گشت کلانتری وی را تعقیب می کنند.
وی افزود: در این تعقیب و گریز که مدت زیادی طول نکشید، متهم هنگام خروج از یک خیابان فرعی به اصلی تعادل خود را از دست داد و پس از برخورد با یک خودرو که کنار خیابان پارک شده بود، همانجا متوقف شد.
سرهنگ نعمتی با اشاره به اینکه متهم بلافاصله خلع سلاح شد ادامه داد: از آنجایی که گمان می رفت متهم دارای سلاح سرد باشه ماموران بلافاصله پس از دستگیری متهم چاقوی ضامن داری را که در جیب شلوار متهم قرار داشت را ضبط و ضمیمه پرونده کردند و وی را که دچار آسیب از ناحیه پیشانی شده بود، بازداشت و پس از انتقال به بیمارستان و مداوای سرپایی به کلانتری منتقل کردند و تحت بازجویی های فنی و پلیسی قرار دادند.
رییس کلانتری ۱۹۰ مجدیه با اعلام اینکه متهم بلافاصله به انجام سرقت اعتراف کرد، گفت: بررسی های پلیسی نشان می دهد که متهم ساکن همان محدوده مجیدیه است و به کوچه های اطراف و خودروهای پارک شده در خارج از پارکینگ های مجاز کاملا اشراف دارد.
نعمتی ادامه داد: در بازجویی های انجام شده اعتراف کرد که مدتی پیش از شهرستان به تهران آمده و به علت بیکاری و بی پولی اقدام به سرقت خودرو می کند و پس از سرقت تجهیزات و لوازم داخلی آن از جمله لاستیک، چرخ، رینگ و .... این اموال را به مالخران اموال مسروقه می فروشد تا بتواند از پس اجاره خانه و هزینه خورد و خوراک خود بر بیاید.
متهم پس از تکمیل پرونده راهی پایگاه چهارم پلیس آگاهی شد و خودروی سرقتی پس از استعلام و پیدا شدن مالکش به وی بازپس داده شد.
متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات درباره دیگر اعمال مجرمانه وی همچنان ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 191999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟