کشف 89 کیلو گرم تریاک و دستگیری 4 قاچاقچی در جیرفت

سرهنگ" ماشاالله ملائی" در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان جیرفت با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از عبور محموله مواد مخدر از شرق به عمق کشور مطلع شدند.
وی افزود: با تشکیل اکیپ گشت ویژه و اعزام به مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و اشراف اطلاعاتی کامل بر منطقه اکیپ اعزامی حوالی بخش ساردوئیه به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی جیرفت تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد خودروی توقیف شده مسئولیت هدایت خودروی مورد نظر پلیس را بر عهده دارد و در همین راستا هویت خودروی اصلی مشخص و هنگام عبور از ایستگاه پلیس با اقدامات و تمهیدات لازم متوقف شد.
ملائی اظهار داشت: در بازرسی های به عمل آمده از خودروی دوم، 89 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای در کف خودرو جاسازی شده بود کشف شد.
وی با اشاره به اینکه در این عملیات 4 قاچاقچی دستگیر و 2 دستگاه خودرو توقیف شد،خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.
این مقام انتظامی در ادامه افزود: پلیس با تمام توان در امر مبارزه با مواد مخدر تلاش می کند اما این یک واقعیت است که مبارزه و پیشگیری از گسترش اعتیاد در جامعه وظیفه یک سازمان نمی باشد بلکه همه دستگاه ها و نهاد های مسئول باید در کنار یکدیگر در این زمینه گام بردارند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 192667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟